آب و هوای شهر دبی در فصول مختلف سال

۷۱۴ بازديد

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است و به عروس خاورمیانه معروف است. این شهر در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شده است، به طوری که سالانه میلیون ها مسافر از کشورهای مختلف به سفر می روند. در شهر دبی سازه های بسیار منحصر به فردی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر وجود دارد که در هیچ کجای دنیا شبیه به هم نیستند. قبل از سفر به دبی باید چند اصل مهم را بدانید که در ادامه به تفصیل توضیح داده خواهد شد.


آب و هوای شهر دبی در فصول مختلف سال

یکی از نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد، شرایط آب و هوایی این شهر است. دبی دقیقاً در خط استوا قرار دارد و در طول سال باران بسیار کمی می‌بارد. بنابراین این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک است و این نوع آب و هوا می تواند برای کسانی که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند ناراحت کننده باشد، زیرا رطوبت زیاد باعث تعریق دائمی آنها می شود.دمای هوا به حدود 48 درجه سانتیگراد می رسد و آن را بسیار زیاد می کند. تحمل کردن سخت است

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (از نوامبر تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این زمان بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید و یا از سفرهای بسیار جالب در کویر لذت ببرید.


هزینه پرواز تهران به دبی چقدر است؟

یکی از نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد زمان پرواز است. با پرواز مستقیم تهران به دبی به دبی سفر کنید. مدت زمان سفر 2 ساعت و 20 دقیقه است.


ما بهترین هتل های دبی را معرفی می کنیم


هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از سفر به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. در شهر دبی استانداردترین هتل های دنیا وجود دارد که در ادامه معروف ترین و مجلل ترین آن ها معرفی شده است.

هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی و رستوران های عالی با غذاهای مختلف از سراسر جهان است. همچنین هتل جمیرا به مراکز خرید، مرکز شهر و ... نزدیک است. خدمات رایگان ارائه می دهد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی در فاصله کمی از این هتل قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد. در این هتل رافلز امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP در اختیار مسافران قرار می گیرد.

آدرس: بور دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید، دبی


مهمان تاج دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی هتل تاج است که در قسمت مرکزی شهر دیره واقع شده است. در این هتل 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر وجود دارد. هتل تاج دارای چندین رستوران با غذاهای بین المللی و غذاهای سایر کشورهای جهان مانند غذاهای هندی، انگلیسی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی می باشد.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی


هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا چشم اندازی زیبا از خلیج فارس دارد. این هتل دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و امکاناتی مانند 9 رستوران با غذاهای بین المللی را برای گردشگران فراهم می کند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


پارک حیات دبی-هتل

هتل پارک حیات یک هتل پنج ستاره با ۲۲۵ اتاق است که در شهر دبی واقع شده است. این هتل در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. همچنین این هتل تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه یا تا ساحل دبی 30 دقیقه فاصله دارد. این هتل امکانات رفاهی زیادی برای مسافران دارد.

آدرس: دبی: قایق بادبانی و باشگاه گلف


هتل مینا سالم

هتل مینا السلام هتلی 5 ستاره در شهر دبی می باشد که دارای 292 اتاق می باشد.این هتل دارای منظره فوق العاده ای رو به دریا و خلیج می باشد به گونه ای که منظره آب در شهر متروک دبی از این دیدگاه تضاد هیجان انگیز و خاصی را برای مسافران ایجاد می کند. در این هتل اتاق هایی برای افراد معلول و سالمندان وجود دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی.


نتیجه

در این مقاله سعی شده است نکات مهم قبل از سفر به دبی مورد بررسی قرار گیرد تا مسافران محترم سفری به یاد ماندنی داشته باشند. اگر می خواهید در طول اقامت خود در دبی ماشین کرایه کنید، شرکت اجاره معروف و معتبر سادات برای این منظور مناسب است. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.