معرفی کتاب های زبان انگلیسی بر اساس سطح پایه

۱,۰۹۰ بازديد

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما در یادگیری زبان انگلیسی کوتاهی می کنیم. گاهی اوقات انتخاب سبک یادگیری ما را به بیراهه کشانده است و گاهی اوقات منحنی طولانی یادگیری ما را خسته و از ادامه دادن دلسرد کرده است. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. این روند آموزشی زمانی دقت بیشتری می کند که موضوع سفر به خارج از کشور نیز مطرح شود و دانش آموز برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل برای مدت معینی زبان خود را تقویت کند.

اما به دلیل تمام این شکست ها، اکنون می توان تصمیمی هوشمندانه گرفت و در نهایت به یک راه کوتاه برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر اهداف آموزشی رسید. در واقع استفاده از میانبرهای مسیر یادگیری به ما کمک می کند در زمان کمتری به هدف خود برسیم. آموزگاران خصوصی زبان انگلیسی پیوند معروفی برای آموزش و یک راه سریع برای یادگیری زبان هستند. اما چگونه می توان از فرآیند یادگیری لذت برد و با کمک یک مربی در سریع ترین زمان به هدف رسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما چالش ها و مشکلات مهاجرت را می دانیم. همه ما می دانیم که برای این سفر چه فراز و نشیب هایی باید داشته باشیم. همه کسانی که رفته اند از فراز و نشیب های این راه زیاد گفته اند. اما در اینجا در مورد امید و کاهش این چالش ها صحبت خواهیم کرد. دغدغه اکثر زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی برای داشتن مکالمه روان و اخذ مدرک زبان انگلیسی است.

به خصوص اینکه اکثر زبان آموزانی که قصد شرکت در آیلتس یا تافل را دارند، زمان محدودی دارند و نمی توانند شروع به مطالعه زبان انگلیسی کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. زیرا معلم خصوصی زبان در هر کلاس با توجه به محدودیت زمانی و هدف زبان آموز، روش تدریس را تهیه و بر اساس سطح دانش آموز خود شروع به تدریس می کند. با این سبک یادگیری، دانش آموز فرصت یادگیری و موفقیت در عرض شش ماه تا یک سال را خواهد داشت. حتی افرادی که زبان انگلیسی را خوب می دانند و فقط در تلفظ و صحبت کردن مشکل دارند می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از زبان انگلیسی برسند.

معرفی کتاب های زبان انگلیسی بر اساس سطح پایه

شناسایی و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی قطعا دشوار است. شناسایی کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب کار هر زبان آموزی نیست. فراوانی منابع یادگیری زبان انگلیسی زبان آموز را گیج می کند. رفع این سردرگمی از ویژگی های خوب کلاس های تدریس خصوصی زبان است. چرا که معلم خصوصی زبان منبع غنی یادگیری با اطلاعات و روش های یادگیری منتخب است. ضمناً با توجه به چندین سال تدریس و تجربیات فراوان در زمینه زبان، آشنایی کاملی با کتاب ها و منابع زبان آموزی و کتاب های مناسب جهت مطالعه و تمرین بیشتر با توجه به سطح دانش آموزان خود دارد. .

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای مطالعه آیلتس

چگونه زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم هیچ پاسخ واقعی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که انگلیسی باید از جایی شروع شود که اگر سریع بروید می توانید به آنجا برسید. هر زبان آموزی می تواند راهی را برای یادگیری زبان انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف مانند سلف استادی تقویت کنید. اما آیا این روش می تواند دانش آموز را به سرعت به هدف خود برساند؟ ما به شما می گوییم که مشخص نیست. انتخاب این روش به آزمون و خطا و کسب تجربه بستگی دارد. یک زبان آموز می تواند به تدریج بهترین روش یادگیری را با آزمون و خطا بیاموزد و تجربه کسب کند، البته این روش می تواند تاثیر زیادی روی او بگذارد. یکی از این پیامدها از دست دادن زمان طلایی برای مطالعه است.

اما چرا از آموخته های دیگران برای یافتن راه درست برای کاهش هزینه و نتیجه انتخاب خود استفاده نمی کنیم؟ این روش یادگیری سریع زبان انگلیسی را می توان به راحتی با افراد مجرب مانند معلم خصوصی دنبال کرد.

معلم خصوصی زبان با توجه به تجربه خود می داند که کدام درس را می گذراند و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری می تواند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموزان صرف کند. تمرکز دانش آموزان در کلاس های خصوصی بسیار زیاد است و چون کلاس گروهی نیست معلم می تواند توضیحات کامل تری به دانش آموزان بدهد.

یک درس خصوصی زبان برای دانش آموز کاملا شخصی سازی شده است و معلم بر اساس میزان آمادگی زبان آموز، هدف او از یادگیری زبان و تمام محدودیت های زمانی شروع به تدریس می کند. همچنین در این کلاس نظارت و دقت معلم بر آموزش شاگردش بسیار بالاست و می تواند در جلسات مختلف میزان یادگیری خود را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از مهم ترین دغدغه های زبان آموز در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی زبان در منزل است. چون فکر می کنند هزینه کلاس زبان خصوصی بیشتر از هر روش آموزشی دیگری است. با این حال، یادگیری یک زبان مستلزم تفکر و تصمیم گیری در مورد چندین عامل بسیار مهم به طور همزمان است. زمان رسیدن به هدف، انرژی و زمان از دست رفته و هزینه پرداختی سه عامل بسیار مهم هستند. به عنوان مثال، یک زبان آموز باید در مدت یک سال پس از آماده شدن برای آزمون آیلتس شروع به یادگیری زبان کند. انتخاب او بسته به بودجه مورد نظرش شرکت در کلاس های گروهی و استفاده از روش حرارتی این کلاس ها می باشد. البته این زبان آموز به دلیل هدف و سطح پایین زبان نمی تواند برای این دوره آماده شود. اما از این طریق انرژی و هزینه زیادی را صرف سفر به کلاس و درس خواندن کرد.

اما اگر آن دانش آموز مسیر تحصیلی خود را هوشمندانه انتخاب کند و از روشی مانند کلاس خصوصی زبان برای آمادگی در آزمون استفاده کند، می تواند در زمان مورد نظر بدون خستگی به نتیجه برسد.به همان میزان شهریه کلاس گروهی.

معلم خصوصی زبان انگلیسی روشی سریع برای مطالعه آیلتس

زبان انگلیسی را برای آزمون آیلتس و انتخاب مناسب محل تدریس به سرعت یاد بگیرید

پلتفرم استادبانک معلمان خصوصی واجد شرایط را به مجموعه خود جذب کرده است زیرا دانش آموزان می خواهند زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرند. شما می توانید با ورود به وب سایت اساتید خصوصی استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 به این مدرسان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با استادبانک و مجموعه مدرسان خصوصی آن، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس خواهید یافت، البته تا زمانی که شروع خود را به تاخیر نیندازید. مطالعات و درخواست شما در قیمت های تدریس خصوصی امسال ثبت نام کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.