بخاری بدون دودکش آبسالی

۶۸۰ بازديد


معرفی

امروزه یکی از دغدغه های مردم گرم کردن خانه و محل کارشان در فصل زمستان است. در این راستا کارخانه آبسال با تولید بخاری های گازی سعی در گرم کردن مکان مورد نیاز مردم داشته است و به دلیل کیفیت بالای بخاری ها، این محصول یکی از محبوب ترین تولید کنندگان می باشد. شرکت آبسال 6 نوع بخاری گازی بدون دودکش شامل مدل های 440، G437، LPG 438، 481، F 437 و G431 را تولید کرده است. در ادامه به توضیح دودکش آبسال بدون بخاری می پردازیم.

تاریخچه شرکت آبسل

آبسال یکی از شرکت های لوازم خانگی است که در سال 1956 با نام Universal PLS شروع به کار کرد و در سال 1983 نام خود را به آبسال تغییر داد. از جمله محصولات این شرکت می توان به کولر آبی، بخاری گازی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی اشاره کرد. و اجاق گاز این شرکت دارای دو شعبه در شهرهای تهران و ساوه می باشد که کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث شد تا به عنوان صادرکننده برتر در سال 1369 لوح تقدیر دریافت کند.

آبسال از دیگ های بدون دود استفاده می کند

به دلیل عدم وجود دودکش، این محصولات برای استفاده در تمامی قسمت های منزل یا محیط کار مناسب بوده و محدود به مناطق خاصی نمی باشند. بخاری های آبسال به دلیل حجم کم حمل و نقل آسانی دارند.

نکاتی برای خرید بخاری بدون دودکش آبسال

بخاری آبسال دارای رنگ بندی متنوع و 2 سال گارانتی شرکت آبسال می باشد و بالاترین قیمت مربوط به مدل های 440 و 437 فن دار و کمترین قیمت مربوط به مدل G431 می باشد. این بخاری هم در پاها و هم روی زمین قابل استفاده است، چیزی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد

از مزایای بخاری گازی آبسال می توان به مجهز بودن به سنسور کنترل اکسیژن اشاره کرد که در صورت کمتر شدن میزان اکسیژن محیط از حد مجاز، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی کند. ساکنین، همچنین به این دلیل که دارای ترموکوپل است. اگر شعله خاموش شود، گاز به طور خودکار قطع می شود. یکی دیگر از ویژگی های مهم این بخاری ها وجود سیستم رگولاتور برای تنظیم فشار گاز ورودی است.

همه مدل ها به LPG نیاز دارند به جز بخاری بدون فن F437 که با گاز شهری کار می کند. علاوه بر این مدل 440 دارای ظرفیت ذخیره سازی گاز کپسولی در پشت بخاری و 4 چرخ برای حمل آسان حتی با مخزن بنزین است که جابجایی آن را آسان می کند.


مشخصات فنی فر بدون دود آبسال

مشخصات فنی بخاری هایی مانند بخاری اطلاعاتی در مورد کیفیت آنها ارائه می دهد. این بخاری ها حجم و اندازه کوچکی برای استفاده آسان و حمل راحت در هر اتاق دارند و گاز مصرفی همه مدل ها به جز مدل فن، گاز کپسولی مایع است. بخاری آبسال بدون دودکش مجهز به سیستم جرقه زنی PIEZO ELECTRIC و سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد. آبگرمکن Upsal دارای 3 تنظیم دما می باشد: دمای پایین 1200 کالری در ساعت، دمای متوسط ​​2200 و دمای بالا 3400.

بزرگترین حجم بخاری آبسال مدل 481 است که 120 متر مکعب را گرم می کند و کوچکترین حجم گرمایشی مدل 431 G است که قادر است 65 متر مکعب را گرم کند. در ضمن بیشترین قدرت گرمایشی متعلق به مدل 481 و کمترین آن مربوط به مدل 440 می باشد.این دستگاه دارای رنگ آمیزی پودری به روش الکترواستاتیک و تمام اتوماتیک می باشد.

حداکثر ظرفیت گرمایشی این هیترها برای G431 2600 کیلوکالری، برای F437 3900 کیلوکالری، برای G437 3900 کیلوکالری و برای 440 3100 کیلوکالری می باشد.

مزایا و معایب بخاری های بدون دودکش آبسال

لحظات مثبت

بخاری گازی بدون دود Upzal دارای یک سوئیچ فشار یا رگولاتور است که در صورت فراتر رفتن فشار گاز از حد مجاز آن را کنترل می کند و در صورت فشار بیش از حد از عملکرد آن جلوگیری می کند.

بخاری گازی آبسال یکی از بهترین بخاری های گازی با سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد.

این دستگاه دارای سیستم جرقه زنی است.

از دیگر خدمات آن می توان به رنگ آمیزی فر با روش های الکترواستاتیک و تمام اتوماتیک اشاره کرد.

این بخاری گازی بدون دودکش دارای سیستم کنترل اکسیژن ODS است که ایمنی کاربر را از خطرات احتمالی تضمین می کند.

مدل 440 به دو شکل عرضه می شود. با قابلیت انتقال حرارت تابشی و همرفتی، فشار گاز ورودی 27.9 بار است. تحت لیسانس SICAR Italia است.

راندمان حرارتی این بخاری ها به طور متوسط ​​90 درصد است که 90 درصد سوخت مصرفی را به گرما تبدیل می کند و مصرف حرارت و انرژی کمی دارد.

مدل 481 یکی از بهترین بخاری های بدون دود آبسال دارای شیشه گرم کن در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و در صورت ضربه حرارتی خرد نمی شود و دارای رگولاتور برای تنظیم دمای سایر گازها می باشد.

مدل 437 فن دار نیز به دلیل وجود فن نسبت به مدل های دیگر باعث انتقال حرارت سریعتر می شود که در نتیجه محل مورد نظر را سریعتر و بهتر گرم می کند.

نقاط ضعف دستگاه:

بخاری آبسال به دلیل عدم وجود دودکش، تمامی گازهای سمی و مضر از جمله دی اکسید کربن را وارد هوا می کند که استفاده از بخاری های بدون دودکش را در هنگام خواب به معمایی تبدیل می کند.


ادامه پست: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-آبسال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.