اگر از آکواریوم دبی به روش درست استفاده کنید

۷۰۴ بازديد

 

همچنین بازدیدکنندگان را از سراسر جهان تشویق میکند تا در خلق آینده خود مشارکت داشته باشند. زمین درمانی: قرارگیری در این فضا و گوش دادن به صداهای خاص آن، به بدن افراد کمک میکند به فرکانس مطلوب خود دست یابند و حالت طبیعی خود را بازیابی کند. در این موزه همین طور یک زیر زمین هم همراه با 3 طبقه در فضای پایین آن ساخته شده است که در این طبقات کافه، لابی، پارکینگ، سالن اجتماع، رستوران، خدمات ساختمانی و … این موزه در فاصله ۴۵۰ متری از ایستگاه مترو برج امارات قرار دارد و با پلی ارتباطی به آن متصل است. این موزه در بزرگراه شیخ زاید دبی و فاصله ۴۵۰ متری از برج امارات قرار گرفته و اغلب افرادی که در این شهر ساکن هستند، آن را میشناسند. چشمانداز بیرونی موزه آینده دبی، از سه بخش تشکیل میشود که تپه سبز اطراف موزه، ساختمان بیضی شکل و فضای خالی آن را در برمیگیرد. وقتی وارد موزه آینده در دبی میشوید، نمیتوانید مجذوب نشوید. در نظر داشته باشید که برای بازدید از همه بخشهای موزه به حدود سه ساعت زمان نیاز دارید. از دیگر ویژگیهای موزه آینده دبی میتوان به استفاده از انرژی خورشیدی برای تولید برق مورد نیاز ساختمان اشاره کرد. این موزه دروازه ای به ۵۰ سال آینده می باشد. این طبقه آینده دبی را نشان داده و مخصوص کشف بومشناسی و محیط زیست است.

Choose from a curated selection of beach photos. Always free on Unsplash. موزه آینده زیرزمینی مجزا برای خدمات اولیه و سه طبقه زیر تپه سبز دارد که شامل لابی، سالن اجتماعات، کافهها، رستورانها، خردهفروشی، پارکینگ خودرو و خدمات ساختمانی است. در واقع این موزه محلی الهامبخش جهت مشارکت همه افراد برای ساخت دنیایی بهتر در آینده است. موزه آینده دبی به دلیل ساختمان نامتقارن و طراحی سه بعدی که دارد توسط نشریه نشنال ژئوگرافیک به عنوان یکی از 14 موزه زیبای جهان شناخته شده است. محمد عبدالله الگرگاوی، رئیس موزه آینده، در افتتاح این بنای ارزشمند، از شباهت فلسفه شیخ محمد و موزه آینده صحبت کرد. مدیران موزه آینده دبی این نوید را به علاقمندان میدهند که این موزه هر ده سال یکبار تغییری چشمگیر خواهد داشت. این انرژی، توسط ایستگاه متصل به بنای موزه و با دخالت اداره آب و برق دبی تامین میشود. این انرژی به تأمین آب و برق ساختمان موزه آینده کمک زیادی میکند. لازم به ذکر است که اخذ رتبه برترین توسط این شهر، تنها به خاطر خودروهای اسپرت، برجهای بلند و بازارهای پر زرق و برق نیست. متروی خط قرمز بهترین مسیر برای دسترسی به موزه آینده دبی است. او همچنین گفت: «این موزه تجسم تخیل فعال انسانی و اراده اماراتی است که همچنان در جهان برتری خود را نمایان میکند. پارک آبی که در سال 2016 افتتاح و در مدت کمی توانست نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به سوی خود جلب کند.

اگرچه هر نقطه از دبی دیدنیهای خاص بسیاری دارد، با این حال برخی از جاذبههایش آنقدر شهرت دارند که اصلیترین دلیل سفر گردشگران هستند. دوست دارید به دهکده جهانی دبی سفر کنید؟ این باغ وحش زیر آب که در سطح دو بالای مخزن آکواریوم قرار دارد، به شما امکان میدهد تا از طریق 40 مخزن نمایشی مختلف، موجودات متنوع و شگفت انگیز آبزی را کشف کنید. پس اگر از مسافران تور دبی فروردین هستید، این باغ بینظیر را فراموش نکنید. در آکواریوم دبی و باغ وحش زیرآبی امکانات و بخش های متعددی وجود دارد، بازدیدکنندگان می توانند براساس تفریحات موردنظرشان بلیط ها ویا پکیج های مختلفی را بخرند. این شهر که یک شهر تازه ساز بوده و مدام در حال پیشرفت و رونق است، هر ساله ساختمان ها و سازه های جدیدی به خود می بینید. افراد میتوانند از این اینترنت برای دستیابی به سیستم حمل و نقل، سیستم بانکی و حتی برای گذراندن وقت خود بین دو پروازشان استفاده کنند. این پارکها شامل سرسرههای عظیمالجثه، استخرهای موج و حتی سواریهای کوچک متناسب با بازی کودکان است. از قلعه، مسیری به سمت گالریها وجود دارد که فرهنگ عمومی این سرزمین را به ویژه در دهه 1800 به نمایش میگذارد و شامل عتیقههای قدیمی و همچنین مصنوعات کشورهای آفریقایی و آسیایی که با دبی تجارت میکردند، است.

در این موزه، عتیقههای قدیمی مانند سفال، سلاح و مقبرهها نگهداری میشود. این گالری دارای خانههای قدیمی و برجهای بادگیر است که نشان میدهد چگونه ساختمانها و سازهها در طول سالها در دبی تکامل یافتهاند. این موزه یکی از قدیمیترین ساختمانها در دبی است که سفر به دبی برای سیاحتگران، بدون بازدید از این مکان، کامل نمیشود. موزه آینده دبی یکی از جاذبههای گردشگری دبی است. دبی به خاطر معماری مدرن و برجهای بلندی که دارد معروف شده است. در بازار طلا دبی طلا و جواهرات مختلفی با طرح ها و نقش های گوناگون وجود دارند، و همین امر باعث شده تا سوق طلا یا همان بازار طلا دبی به یکی از معروف ترین و بهترین بازار های طلا در دنیا و در کل خاور میانه تبدیل شود. همچنین شما میتوانید به صورت آنلاین بلیت موزه آینده را خریداری کنید یا از طریق گیشهای که در لابی موزه قرار دارد بلیت بخرید. این جملات با پنلهای کامپوزیت ضدحریق تولید شده و همان پنجرههای موزه هستند. را برای شما عزیزان معرفی کردیم و من امروز می خواهم شما را به آکواریوم دبی ببرم و از این مکان تفریحی جذاب برای شما بگویم. ما در تورگردان جاهای گردشگری دبی را معرفی کرده و به شما کمک میکنیم با آشنایی کامل درباره جاهای تفریحی دبی و با بهره مندی از خدمات تور دبی، بهترین برنامه ریزی را برای سفر خود داشته و از زمان خود برای گشت و گذار در این شهر به خوبی استفاده کنید. احساس درمانی: در این نوع درمان، بازدیدکنندگان دستهای خود را روی یک صفحه ارتعاشی میگذارند و امواج الکترومغناطیسی را که دارای خاصیت درمانی هستند، دریافت و تجربه میکنند. کودکان زیر ۱۰ سال اجازه دارند در ماموریتهای سرگرمکننده این بخش شرکت کنند و برای کشفیات، دستاوردها و خلاقیتهایی نشان دریافت کنند که از خود به نمایش میگذارند. این چند لایه از 1024 صفحه، به نوشتهها اجازه میدهد تا نور طبیعی را در روز به موزه بتاباند.

این موزه در همه روزها از ساعت ۱۰ تا ۱۸ باز بوده و در هر بار مراجعه میتوانید بین ۲ تا ۳ ساعت از فضای داخلی آن دیدن کنید. بنابراین، دوره نصب بیش از ۱۸ ماه طول کشید و هر پنل بهطور جداگانه نصب شد. اوت لت مال دبی اولین اوت لت استور در خاورمیانه است که بیش از ۱۲۰۰ برند در این مرکز شعبه دارند. معماری دبی مال توسط DP ARCHITECTS انجام شده که شرکت چندملیتی سنگاپوری است. از نظر فیدبک مشتری ها اکثرا از اکواریوم دبی مال راضی تر بودن به نسبت. مسافران می توانند تا ساعت ها از سرسره های متنوع پارک دریم لند مانند سرسره های بلک هول، سرسره های توئیسنینگ دراگونز، سرسره های رفتینگ راید، سرسره توئیستر و سرسره کامیکازه لذت ببرند. در این کابین مسافران با یک نوشیدنی خانگی پذیرایی میشوند.. در میان همه این کابین ها ۶ عدد از آن ها برای صرف نوشیدنی و تعداد دیگه ای هم با ظرفیت های ۱۲ نفره برای پذیرایی شام در نظر گرفته شدن. البته باید بگوییم که به طور حتم امکانات کابین ها و پذیرایی آنها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. این نوع مرکز تجاری با طرح مصر باستان ساخته است، اما مغازه ها و بوتیک های آن کاملا مدرن و به روز هستند. ساختمان موزه: نمادی از نوع بشر و انسانیت محسوب میشود. این موزه از سه بخش اصلی تشکلی شده است : تپه سبز ، ساختمان ، قسمت توخالی . اینجا برجهای دیدبانی و مراقتب عظیمی وجود دارند که امروزه به موزه تبدیل شدند تا سنتهای دبی را به بازدیدکنندگان نشان دهند. علاوهبر اینها در جایجای این مجموعه وسایل بازی متنوع و جذابی وجود دارند که میتوانند لحظات مفرح و بهیادماندنی را برای شما رقم بزنند.

در کنار این غرفه های خوراکی که می تواند بخش جذابی برای مسافرین باشد، غرفه های صنایع دستی مربوط به کشورهای حاضر در دهکده حضور دارند. در کنار کارت آمایش باید پاسپورت با تاریخ اعتبار بیش از 2 سال هم داشته باشید تا بتونیم براتون اقدام کنیم. نمای فولادین این بنا ضد زنگ بوده و بیش از ۱۷ هزار متر مربع از دبی را فراگرفته است. این معماری، موزه را به تنها ساختمانی در جهان تبدیل کرده که سطح آن بهطور کامل با هنر خوشنویسی پوشانده شده است. این موزه که با نام “Museum of The Future” در جهان شهرت یافته است، جدیدترین موزه شهر دبی و کشور امارات محسوب میشود. در آکواریوم دبی بخشی وجود دارد که گونههایِ بومیِ ویژهای، از حیات وحش امارات در آن نگهداری میشوند. همچنین در این زمان از سال گردشگران میتوانند شاهد جشنوارههای بزرگی که در دبی برگزار میشوند نیز، باشند. آینده متعلق به کسانی است که میتوانند آن را تصور کنند ، طراحی کنند واجرا کنند. یکی از زیباترین سازه های شهر دبی، موزه آینده می باشد. منطقه ای اختصاصی در این موزه برای کودکان طراحی شده که بتوانند از پتانسیل های نهفته خود استفاده کنند . لبنان که به طراحان مد و لباس و کفش شهرت دارد مجموعهای جذاب از این آثار در غرفهی مربوط به خود نمایش میدهد.علاوه بر اینها انواع پنیر و زیتون لبنانی نیز به فروش میرسد که قبل از خرید میتوانید آن را تست کنید.

علاوه بر تاکسیها و اتوبوسها، خطوط متروی قرمز رنگ دبی نیز شما را به این موزه خارقالعاده میرسانند. موزه آینده دبی یکی از پرهزینهترین پروژههای شهر دبی است که در سال 2022 افتتاح شد و در حال حاضر به عنوان به یکی از جذابترین موزههای دنیا شناخته میشود. بازدیدکنندگان میتوانند هر بلیط را با پرداخت ۱۴۵ درهم تهیه کنند و داخل موزه آینده دبی یک سفر دو ساعته به آینده داشته باشند. هزاران نفر از سراسر جهان از این موزه بازدید میکنند تا در مورد تاریخ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم امارات و شهر دبی اطلاعات بیشتری کسب کنند. مراکز خرید از جمله مکانهای جذاب برای افرادی هستند که به کشور ترکیه، دبی یا سایر کشورها سفر میکنند. با این وجود، بازدید از این مکان به همه افرادی که به دبی سفر میکنند یا ساکن آن هستند، توصیه میشود. میشه دوتا بلیط تخفیف دار تور اکسپلورر و دو تا واچر از شما بگیریم یا برای استفاده از واچر, باید بلیط 175 درهمی رو از باجه بلیط فروشی آکواریوم بخریم؟ شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسب ترین تور را پیدا خواهید کرد. قبل از ساخت نهایی پروژه از اسکن لیزی برای مقایسه سازه ساخته شده استفاده شده ست که در نوع خود بی نظیر است. بازار مینا (Meena Bazaar) یکی از مراکز خرید معروف در شهر دبی است. اگر تور دبی خریداری کرده اید و یا قصد سفر به این شهر مشهور را دارید، مطمئنا آشنایی با آکواریوم معروف دبی برای شما مفید خواهد بود. بنابراین شما با هر سن و سالی که دارید اگر طرفدار فیلمهای شعله، مغول اعظم، لاگان، دان، نترس و کریش هستید؛ میتوانید به بهترین پارک موضوعی دبی رفته و از شوهای زندهی بینظیری که بر روی استیجهای این پارک اجرا میشود؛ دیدن نمایید و یا در سالنهای راک آن، از موزیک لذت برده و به رایگان برقصید.

روی دیوارهای بنای بیضوی موزه آینده دبی جملاتی بهصورت خوشنویسی حک شده است. این خطور خوش نویسی شده که روی پنل های فولادی حک شده است به عنوان پنجره های شیشه ای بنا هم عمل می کنند و از داخل قابل دیدن هستند. طراحی سه بعدی بنا و تمام مراحل آن توسط شرکت معماری کیلا دیزاین Killa Design انجام شده است. بازدید از این موزه مراحل مختلف زندگی در دبی، قبل و بعد از رونق نفت را نشان میدهد. بزرگترین نمای موزه، سایت باستان شناسی القصیس است که مراحل مختلف تاریخ باستان شناسی دبی را منعکس میکند. طبقهی اول موزه، مخصوص کودکان زیر ۱۰ سال طراحی شدهاست. در هنگام ساخت بنای موزه، از اسکن لیزری برای مقایسه بنای ساختهشده با طراحی سهبعدی پیش از ساخت استفاده میشد که در نوع خود جدید و منحصربهفرد بود. دبی یکی از شهرهایی است که میراث فرهنگی پرباری دارد و فرهنگ کشورهای زیادی را در خود جای داده است. امارات متحده عربی یکی از کشورهای عربی است که ابوظبی رتبه دار اول در وسعت و بزرگی و دبی رتبه دار دوم از این حیث می باشد که هر کدام دیدنی های بسیاری را به خود اختصاص داده و به واسطه ی آن گردشگران زیادی را هر ساله به خود می بینند. تعداد بسیار زیادی از تفنگهای جنگی در زمانهای مختلف تاریخ و همچنین آلات موسیقی سنتی نیز در موزه دبی به نمایش گذاشته شده است که توجه همه را به خود جلب میکند. موزه تاریخی دبی دارای نمایشگاههایی است که نشان دهنده نمادی از خانهها و مساجد سنتی است. در ادامه به اختصار، پنج بخش موزه آینده دبی را معرفی خواهیم کرد. فصل گذشته، دو نمایش جدید هیجانانگیز به محل برگزاری معرفی شدند: یک نمایش فانتین آتش و یک نمایش شیرین کاری در آب - اولین در نوع خود در خاورمیانه. مکانی که با وجود معماری عجیب، متفاوت و در عین حال زیبای خود میتواند ساعتها بازدیدکنندگانش را مشغول کند و ساعات خوشی را برایشان رقم بزند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.