به a new Look Of دبی مال خوش آمدید

۹۲۸ بازديد

 

کودکان در این شهربازی میتوانند برای ساعات طولانی آجرهای لگو مشغول درست کردن ماشین و هر چیز دیگری که بخواهند، باشند.آنها حتی میتوانند با ماشینهای لگویی رانندگیکردن یاد بگیرند. در خلیج دبی هر آنچه را که باید در مورد شنا با دلفین ها، غذا دادن به آنها و زندگی این پستانداران دریایی یاد بگیرید را تجربه خواهید کرد. این باشگاه با بیش از 330 اصطبل به شما امکان میدهد مهمانی های خصوصی برگزار کنید، اسب سواری مبتدی را یاد بگیرید و چوگان بازی کنید! هنگامی که از طریق هوایی یا دریایی به شهر دبی برسید، نیاز است که با حملونقل درونشهری خود را به هتل یا جاهای دیدنی دبی برسانید. از آسمان زیبای دبی عبور کنید و در شب از یک شام مجلل در این سفر دریایی خیره کننده لذت ببرید. پارک ساحلی الممزار با مساحت چشمگیر 106 هکتار در دیره، پارکی است که در کنار یک ساحل طولانی قرارا دارد و مقصد اکثر خانواده ها در دبی است. این برج در اسکله دبی مارینا قرار دارد و مردم را قادر میسازد تا منظره های متفاوتی از دریای زیبا، مارینا و صحرا داشته باشند. توییت بیان کرد که این معامله چارچوبی را برای چشم انداز سرعت بخشیدن به مرکز جدید دارایی های مجازی جهانی آماده می کند. دبی مملو از چشم اندازی خارق العاده است؛ چه آسمان خراش ها و چه معماری شگفت انگیز آن. علاوه بر این میتوان از رقص مصری تنورا لذت برد و آسمان خراش های مسحورکننده دبی را تماشا کرد. این ناحیه بیشتر به رستوران ها و فروشگاهایش معروف است و تنها یک جاذبه تفریحی را در خود جای داده است که در ادامه بیشتر در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. اسب دوانی به یک فعالیت کاملا پر زرق و برق تدیل شده است و در دبی، میدان مسابقه اسب دوانی تجربه ای متفاوت از سایرین را نوید میدهد.

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در دبی، خرید از اوت لت ها می باشد. پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Water Park) یکی از استانداردترین و مجهزترین پارکهای آبی دنیاست. پارک آبی آتلانتیس نیز به این مرکز خرید دبی بسیار نزدیک است. مرکز مالی بین المللی دبی یکی از ساختمان های برجسته دبی است که مرکز مالی شهر است و تعداد زیادی از بانک ها، شرکت ها، شرکت های سرمایه گذاری و صرافی را در خود جای داده است که در سال 2005 اجاره خودرو در دبی افتتاح شد. این موزه که توسط اداره فرهنگ و هنر دبی اداره میشود، میراث و سنت های شهر و کشور را جمع آوری، حفظ و به نمایش میگذارد. پس از ورود به لابی، میتوانید قهوه بخورید؛ البته بهتر است بدانید کافی شاپ این موزه، توسط یک ربات اداره میشود! پس با ما در یک تور مجازی زیبا از جاهای دیدنی دبی همراه باشید! یکی از بزرگترین استراحتگاه های امارات، دارای یک ساحل خصوصی، چندین رستوران، سالن های رقص، سالن آمفی تئاتر، باشگاه های تناسب اندام، باشگاه کودکان، اتاق های تئاتر و همچنین یک پناهگاه لاک پشت ها است. همچنین می توانید بهترین جواهرات طلا را در Gold Souk و آخرین مدل های کفش را در Level Shoes پیدا کنید.

أرخص آوت لیت فی دبی Dubai Outlet Mall درحالی که گالری ها فضایی مفرح، شاد و امن ایجاد میکنند، اما فضای آموزشی را نیز ایجاد میکنند که در آن کودکان میتوانند موضوعاتی مانند علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات را کشف کنند. این به دلیل تعدادی از گالری های هنری با گالری های بهتر که فضایی را برای انبارها در بخش صنعتی منطقه اشغال میکنند، شناخته شده است. اهمیت تاریخی و فرهنگی را در خیابان ها نشان میدهد تا همه به این نمایش خلاقانه در فضای باز و الهام بخش دسترسی داشته باشند. این مکان محلی تاریخ و اهمیت صنعت مروارید در دبی را منعکس میکند و همچنین آثار محلی منحصر به فرد صنعتگران را به نمایش میگذارد. «توماس جلوم»، مدیر کل پارک موضوعی بالیوود در دبی گفت: هدف ما جذب گردشگران از طیف وسیعی از کشورهاست، البته عمده گردشگران از هند و همچنین عاشقان بالیوود خواهند بود. هدف ما ارائه بهترین خدمات است تا شما سفری با بهترین خاطرات را تجربه نمایید. درضمن میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03132110 تماس بگیرید تا کارشناسان تورهای خارجی ما راهنمای سفری ایده آل برای شما باشند. همهچیز از راهنمای شخصی و راننده بالن و خورد و خوراک و نوشیدنی هم مهیاست. با یک بالن هوای گرم بر فراز یک صحرای آرام پرواز کنید تا شاهد آُسمان خیره کننده صبگاهی و رمز و راز اقیانوس ماسه ای باشید.

در این مجتمع حدود ۲۷۰ مغازه بزرگ و کوچک، ۵۰ عدد رستوران، ۲۱ سالن سینما و یک پارکینگ بزرگ با گنجایش حدود 5000 خودرو و موتور سیکلت وجود دارد. در این پارک می توانید از سرسره سرعت با حالتی بی وزنی چیزی حدود 80 کیلومتر در ساعت سرعت پیدا کنید و کوچکترین آسیبی نبینید. این جزیره دارای شش مارینا، یک پارک آبی به نام “دهکده دریایی” و پیاده روهایی با کتیبه هایی از اشعار شیخ محمد بود. یک روز تفریحی عالی که در هوای گرم امارات در مراکز خنک و ابیه پارک های آبی امارات گذرانده میشود . القوز یک منطقه مسکونی است که در غرب دبی واقع شده است. این برج یک بنای تاریخی برجسته است و یک دوربرگردان واقع در شرق دبی است. لطفا توجه داشته باشید که در فصول شلوغ، با هر رزرو میتوانید یک تور رایگان با قایق تفریحی ببرید. علاوه بر این، ورود برای کودکان زیر دو سال رایگان است. اسکای ویو دبی تنها 9 دقیقه پیاده روی از برج خلیفه فاصله دارد و هتلی ممتاز است که در دو برج بزرگ واقع شده است که در کنار پل شگفت انگیز آسمان قرار دارند. این مجموعه تجاری دارای بیش از 1300 فروشگاه خرده فروشی، دو فروشگاه بزرگ، Galeries Lafayette و Bloomingdale و بیش از 200 فروشگاه مواد غذایی و نوشیدنی است. این منطقه که قبلا به عنوان “ساحل عمومی جمیرا شناخته میشد، تقریبا 13.4 میلیون فوت مربع از این منطقه اکنون به مکانی باشکوه برای سرگرمی با فروشگاه ها، تفرجگاه ها، رستوران ها و کافه های فراوان تبدیل شده است. معماری باشکوه و فرهنگ متمایز دبی، آن را به یک مقصد گردشگری زیبا و پرطرفدار در سراسر دنیا تبدیل کرده است.- کلمهی دبی احتمالا از کلمهی Daba به معنی خزیدن گرفته شده است که به جریان یافتن خور دبی در زمین اشاره دارد. استفاده از مترو و اتوبوس شهری دبی، راحت ترین راه دسترسی شما به مرکز خرید اوت لت خواهد بود.

اتودورم دبی یک مرکز یکپارچه موتور اسپرت بی نظیر با مدار مجاز 5.39 کیلومتر است. این شرکت که به عنوان بخشی حیاتی از طرح پروژه 2021 دبی در نظر گرفته میشود، برای توسعه دبی و ارائه آن به عنوان یک مقصد الهام بخش، زیبایی شناختی، فرهنگی و طراح تلاش میکند. اگرچه این منطقه هنوز به طور کامل توسعه نیافته است بازدیدکنندگان میتوانند چندین منطقه سرگرمی را پیدا کنند که فعالیت های اوقات فراغت را ارائه میدهند و همچنین چندین مکان دیدنی نمادین دبی را در نزدیکی خود بیابید. گالری هنری مظهر کاملی از آثار هنری و هنرمندان محلی، منطقه ای و بین المللی است و همچنین میزبان چندین نمایشگاه و گالری است. غرفه امارات با هدف به­ تصویر کشیدن میراث کشور و معماری قدیمی اماراتی بنا شده است. در مجموع هشت غرفه دارد که داستانی متفاوت از امارات را به تصویر میکشد. جدا از سواری، پارک آبی نیز تجربه موج سواری عالی را فراهم میکند. در این مدت، هوا ملایم است و بارندگی نیز اتفاق میافتد.این شهر، منبع آبی طبیعی مانند واحه یا رود ندارد اما در رشته کوه حجر، گودالهای آب متعددی وجود دارند.این منطقه در محدودهای پایدار قرار گرفته و نزدیکترین منطقهی زلزلهخیز در ۱۵۰ کیلومتری آن واقع شده است. دستکش ضد آب بپوشید تا دستان خود را گرم نگه دارید. دبی مال آنقدر بزرگ است که اگر بخواهید تمامی آن را در یک روز بگردید خسته خواهید شد.

فستیوال خرید دبی فقط برای عشق خریدها نیست، اگر اهل شکم گردی هستید و عاشق غذاهای خیابانی، در این روزها حسابی میتوانید کیف کنید. این باشگاه فقط به اسب سواری و زمین های سرسبز محدود نمیشود؛ بلکه سالن های غذاخوری شگفت انگیزی نیز دارد. این یک اکوسیستم بسته است که به مهمانان فرصتی میدهد تا در دنیای شگفت انگیز هزاران گونه مختلف گیاهی و جانوری غوطه ور شوند. این بازی شبیه ترن هوایی است و بیشترین وقت شما در پارک آبی وایلد وادی احتمالا به گذراندن این بازی پر هیجان و دل انگیز می گذرد. اگر هم در امارات زندگی میکنید و هنوز بهترین گزینههای پارک های آبی دبی را امتحان نکردهاید، واقعا جای تعجب وجود دارد که تا چه حد توانستهاید در برابر هیجان و وسوسهی سپری کردن یک روز لذتبخش در یکی از بهترین تفریحات دبی مقاومت کنید. این مکان دیدنی نمادین که به شکل بادبان طراحی شده است، مجموعه ای از لیموزین ها و یک سکوی خصوصی را در خود جای داده است. ساختمان موزه یک قلعه قدیمی است که زمانی محل زندگی حاکمان دبی بوده و بنایی با معماری عربی خلیجی می باشد. قیمت ورودی پارک آبی دبی با یکدیگر متفاوت است، ولی برای مثال قیمت بعضی از این پارک ها در دبی را که در بالا مطالعه کردیم را باهم بررسی میکنیم.

با توجه به مطالبی که ارائه شد، شما کدام منطقه را برای اقامت خود مناسبتر میدانید؟ محل اقامت سابق حاکم وقت دبی، سعید بن مکتوم آل مکتوم، خانه ای که در سال 1896 ساخته شد، اکنون به موزه تبدیل شده است. با خرید بلیط باغ گل و دهکده جهانی از سایت تهران دبی، شما میتوانید به راحتی از این جاذبههای توریستی بازدید کنید و سفری خاطرهانگیز و شاد را تجربه کنید. در اینجا میتوانید با اکوسیستم زنده آشنا شوید و نهایت ماجراجویی در جنگل های بارانی را تجربه کنید. بخشی از پارک ها و استراحتگاه های دبی را تشکیل میدهد و به عنوان دروازه ای به سه پارک اصلی عمل میکند. غواصی در دبی آتلانتیس پالم، جمیرا و ریزورت ساحلی هیلتون شما را با هیجان اکتشاف زیر آب پر خواهد کرد. این مرکز خرید همچنین شامل یک میدان یخی، یک آکواریوم و یک باغ وحش زیر آب است که 10 میلیون لیتر آب دارد. با بیش از 65000 موجود دریایی از اعماق خلیج فارس، بزرگترین آکواریوم امارات متحده عربی برای افراد در هر سنی، به ویژه خانواده هایی که فرزندان کوچکتر دارند، ضروری است. مرکز خرید دراگون در دبی که بیشتر به عنوان دراگون مارت شناخته میشود، از سال 2004 بزرگترین مرکز تجاری محصولات چینی در خارج از سرزمین اصلی چین است. این مرکز خرید که سفر کاوشگر معروف قرن چهاردهمی را روایت میکند، به شش دادگاه با مضمون کشوری تقسیم شده است که دادگاه پارسی محبوب ترین آنهاست که توسط گنبدی نقاشی شده با دست پوشیده شده است. منظره تکه های سبز واحه و گله شتر یک صحنه عکاسی عالی را ایجاد میکند. شتر سواری در کویر را حتما و حتما تجربه کنید.

سفر به البستکیه یا منطقه الفهیدی میتواند تشنگی شما را برای کشف ریشه های تاریخی شهر پر زرق و برق امروزی فرو نشاند. برای یک روز آرام در ساحل، بازدیدکنندگان میتوانند صندلی های آفتابگیر نیز اجاره کنند. پارک آبی وایلد وادی یکی از پارک های آبی برتر دبی است و دارای سواری های نوآورانه برای تمام سنین است که تجربه ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. این ساحل نام خود را به دلیل موقعیت مکانی مخفی گرفته است که از طریق یک مسیر سنی باریک که بین کاخ های سلطنتی السفوح قرار دارد قابل دسترسی است. این مکان یک تپه شنی طبیعی به ارتفاع 300 فوت است و راز کوچکی است که توسط بسیاری از علاقه مندان به ماجراجویی در دبی شناخته شده است. نمایشگاه های موزه از بسیاری از قایق های سنتی و خانه ای با برگ نخل گرفته تا برج باد اماراتی متقاوت است. پارک آبی وایلد وادی که در مقابل برج العرب قرار دارد، موضوعی پیرامون جوها، شخصیت داستان های عامیانه بسیار محبوب شب های عربی دارد. آی فلای دبی که در مرکز شهر میردیف با جاذبه های فوق العاده اش، اسکای دایوینگ سرپوشیده قرار دارد، برای دوستداران ورزش های ماجراجویانه در دبی ضروری است. این مرکز در طبقهی دوم دبی مال واقع شده است.

خانه آل مکتوم یک ساختمان تاریخی است که در منطقه آل شینداغه شهر واقع شده است. مجموعه ای از 300 جزیره خصوصی ساخته شده توسط انسان که به شکل جهان شکل گرفته اند، یک ابتکار منحصر به فرد توسط شرکت توسعه نخیل است. مناظر روستایی با مجموعه ای از مزارع که توسط کانال آب شیرین تراشیده شده اند، مغازه های عجیب و غریبی که مجموعه های میراث مرسوم را میفروشند و یک گورستان باستان شناسی پرشده است. کانال آب دبی یکی از پروژه های عجیب و غریب، گزاف و دوستدار محیط زیست امارات است. وی هنوز هم برج اداری امارات را به عنوان یکی از محبوبترین پروژههای خود معرفی میکند. با هنرمندان محلی، بین المللی و محلی اماراتی، نقاشی های دیواری چشمگیر، ساختمان ها و دیوارهای نقاشی شده، میراث، هنر و فرهنگ امارات متحده عربی را ترویج میکنند. خانه مستحکم موزه قهوه، سفر دانه های قهوه از سراسر جهان و چگونگی کشف آن در گذشته را به نمایش میگذارد. در مدخل این موزه، نقشه قدیمی امارات در معرض دید عموم قرار دارد که تاریخ این سرزمین را از زمان شکلگیری آن تا بعد از کشف نفت به نمایش میگذارد. این مکان مملو از امکانات مناسب خانواده مانند مناطق بازی کودکان تحت نظارت، قطارسواری، ناجیان غریق آموزش دیده برای استخر و خدمات باربیکیو رایگان است که کودکان و خانواده ها را در تمام روز سرگرم میکند. همچنین تخت های جزیره خصوصی را در کنار استخر خواهید دید که مشرف به چشم دبی و نخل است. افرادی که در حرفه مد مهارت دارند، مکان مناسبی برای نمایش استعدادها و خلاقیت خود و همچنین کار، زندگی یا بازی در منطقه پیدا میکنند.

این پارک آبی با بیش از 30 سرسره و جاذبه تفریحی آبی، از جمله طولانیترین رودخانه مصنوعی دبی است، زیپ لاین 65 متر طول دارد و بر فراز پارک آبی اوج میگیرد، سرسرههایی که از میان تالابهای پر از کوسه سرازیر میشوند، میتوانید نماد وحشت، بلندترین سرسره آبی جهان را در اینجا ببینید. اما برای بازدید از این همه مکان زیبا، باید زمان زیادی را در دبی سپری کنید که هزینه بالایی دارد. جدول یاب: برخلاف کشورهای دیگر، سفارت امارات متحده عربی نقشی در صدور ویزا برای سفر ندارد و نیازی به حضور مسافر و مصاحبه نیست، ویزا دبی معمولا در عرض یک هفته و ویزای فوری ۳ روزه آماده میشود و یک ماه اعتبار دارد. این جشنواره بیش از یک ماه ادامه دارد و از هفته آخر دسامبر تا هفته اول فوریه شروع میشود. برج العرب جمیرا برای اولین بار در تاریخ خود به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که یک تور با راهنما را در داخل خود تجربه کنند. دیدنیهای دبی به آسمان خراشها و سواحل زیبا محدود نمیشود، بلکه شامل رستوران ها و تاریخ، فروشگاه های مدرن، رستوران ها و پارک های تفریحی است.در این مطلب از وبلاگ سپهران، شما را به گشتی مهیج در جاذبههای دبی میبریم تا مکانهای دیدنی دبی را یکی یکی کشف میکنیم. این جاذبه شامل تپه های شنی وسیع و استخرهای واحه مانند همراه با تعداد زیادی جانوران و بیش از 100 گونه پرنده و گیاهان بیابانی است. این پارک ساحلی شامل 5 ساحل عمومی است که میتوان در کنار ساحل دراز کشید، در آب بازی کرد یا ورزش های آبی را امتحان کرد. آب نمای دبی یکی از جاه طلبانه ترین پروژه هایی است که در جهان راه اندازی شده است. بنابراین، در "گالری آب" کودکان با آب آزمایش انجام میدهند و در "پارک آینده" تفکر خلاق را آموزش میبینند.

دبی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در دنیا است که نهتنها هتلهای لوکس و جاذبههای متعددی دارد، بلکه بهلطف پارکهای آبی بهروز، سفر متفاوت و مهیجی را برای گردشگران رقم میزند. این تراس که در ارتفاع 219.5 متری قرار دارد، به بازدیدکنندگان اجازه میدهد تا منظره ای پانوراما از شهر را تجربه کنند. قابل ذکر است هزینه ویزا برای تمامی کنسولگری های ایالات متحده آمریکا یکسان است و این نوع ویزاست که هزینه را مشخص می کند نه مکان کنسولگری. این موزه با بیش از 80 نمایشگاه تعاملی در مساحت 450 متر مربع، تجربه لذت بردن از توهمات، نمایشگاه ها و بازی های فکری را به بزرگسالان و کودکان ارائه میدهد. اگر علاقهمند به پیکنیک هستید میتوانید نوشیدنی و غذای دلخواهتان را همراه خود ببرید و روزی عالی را همراه با خانواده سپری کنید. اگر اسکوتر برقی یا دوچرخه دارید، میتوانید آن را در قفسه های مخصوص پارک دوچرخه بگذارید. اگر با کودکان خود قصد دارید از این بازار بازدید کنید، هیچ نگرانی بابت امنیت و سرگرمی کودکان وجود ندارد، چراکه مراکزی برای تفریح کودکان در نظر گرفته شده است و میتوانید کودکان را ساعتها در این مرکز قرار دهید و به گشت و گذار در این بازار بسیار زیبا و قدیمی بپردازید و اگر در حین بازدید احساس خستگی کردید رستورانهایی که غذاهای سنتی عرب در آن پخته میشود در اطراف بازار قرار گرفته است که پاتوق بسیاری از مردمان محلی و گردشگران به شمار میرود. در اطراف پارک آبی واندرلند، تعداد زیادی رستوران و کافه هم وجود دارد که افراد می توانند پس از بازی کردن و لذت بردن از تفریحات آبی، به آنجا رفته و از غذاها و نوشیدنی های باکیفیت آن لذت ببرند.

به همین دلیل فضای اطراف به راحتی با نور خورشید روشن شده و حس و حال تازهای به مرکز خرید میبخشد. این مکان محبوب اماراتی ها برای پیک نیک و تماشای غروب خورشید در عصر است. ساحل سانست که در کنار هتل ساحلی جمیرا قرار دارد، برای قدم زدن صبح و عصر، دویدن و پیاده روی یا صرفا تماشای غروب خورشید ایده آل است. دبی گاردن گلو اولین پارک در جهان است که به درخشش در تاریکی اختصاص دارد این مکان که در پارک زیبل قرار دارد، به خاطر تاسیسات معماری سبک خارق العاده ای که از اشیا هنری از سراسر جهان الهام گرفته شده است، به خوبی شناخته شده است. موزه اتحاد که در جاده جمیرا قرار دارد، مکانی تاریخی است که از هرچیزی قدیمی و جدید تشکیل شده است. باغ پروانه های دبی با موزه پروانه ها، مراکز اموزشی و سینما، فرصتی عالی برای بازدیدکنندگان فراهم میکند تا در هر مرحله اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت پروانه ها کسب کنند و آن را مکانی ایده آل برای بازدید با بچه ها کرده است. شما باید در بدو ورود کارتی به مبلغ ۲ درهم تهیه نمایید و به میزان دلخواه آن را شارژ نمایید و از وسایل بازی به همان اندازه استفاده نمایید. بور دبی که به دبی قدیم نیز معروف است، در نزدیکی نهر واقع شده است و تضاد کاملی با منظره شهری آینده نگر امارات دارد. این ساحل که بین سینماهای ریتز کارلتون و ریل واقع شده است، به عنوان ساحلی شناخته شده است که همه امکانات رفاهی را نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز فراهم میکند. از این رو برخی از هتلها که دارای امکاناتی از جمله دسترسی به پارک آبی هستند، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب میکنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.