تجهیزات اتاق اجتماع

۳۸۳ بازديد


تجهیز سالن کنفرانس شامل صدا، تصویر و صدا می باشد.

سالن کنفرانس در هر مجموعه مکانی برای پذیرایی و پذیرایی از مدیران شرکت ها و شرکت های بزرگ می باشد در کنار دکور و دکوراسیونی که در نگاه اول توجه همه را به خود جلب می کند، تجهیزات سالن کنفرانس شامل تجهیزات صوتی و تصویری حرفه ای موجود در اینجا می شود. در جلسات و کنفرانس هایی که توسط سخنرانان برگزار می شود، سالن می تواند منجر به تاثیرگذاری بیشتر مخاطبان و رضایت و آسایش بیشتر شود.

در تجهیزات اتاق کنفرانس، سیستم های کنفرانس صوتی حرفه ای با امکاناتی مانند بی سیم، امکان رای گیری، عکس برداری و چرخش خودکار دوربین، AUTO TRACKING، ترجمه همزمان و امکان عکس برداری از جلسه، افزایش کیفیت جلسات و همایش ها.

یکی از مهم ترین دغدغه های برگزاری کنفرانس، تجهیز اتاق کنفرانس است تا شرکت کنندگان دید کامل و دقیقی از محیط کنفرانس داشته باشند و بتوانند به راحتی سخنرانی ها و مطالب را مشاهده کنند. این در مورد درست کردن همه چیز است. لطفا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. تجهیزات اتاق کنفرانس که می تواند در حل مسائل فاصله و دید مخاطب بسیار مفید باشد شامل دیتا پروژکتورها و تجهیزات مرتبط مانند پرده ها و بردهای هوشمند است.

تجهیزات لازم در اتاق جلسه شامل:

1- سیستم کنفرانس صوتی 2- سیستم مشاهده زنده 3- سیستم پخش عکس 4- سیستم صوتی جانبی 5- سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم کنفرانس صوتی: یکی از تجهیزات مهم اتاق های کنفرانس، میکروفون های نصب شده روی میز کنفرانس می باشد. علاوه بر ظاهر زیبا، کنسول ها دارای تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری از جمله قابلیت صداگذاری، ترجمه همزمان، خروجی هدست در کنفرانس می باشند. کنسول ها در تجهیزات اتاق کنفرانس، استفاده از سیستم های بی سیم رواج یافته و دارای مزایای زیادی از جمله کاهش تعداد میکروفون، نیاز به برش و سوراخ کردن میز، سهولت و سرعت نصب و نیاز به کابل می باشد.

سیستم تصویربرداری خودکار: یکی دیگر از ویژگی های سالن های کنفرانس، سیستم تصویربرداری خودکار است. پیش از این ضبط و ذخیره تصاویر در جلسات به صورت دستی توسط فیلمبرداران انجام می شد که صدای کلی سالن را ضبط می کردند و چرخش دوربین به سمت بلندگو باعث از دست رفتن بلندگوهای احتمالی می شد. در سیستم های تصویربرداری مدرن و تجهیزات سالن کنفرانس، دوربین چرخشی به صورت خودکار و در کمترین ثانیه به سمت بلندگو حرکت می کند و خطای ثبت تصویر را به صفر می رساند. با این سیستم نیازی به ضبط ویدیو و تغییر خروجی صدا و تصویر نیست.

سیستم پخش ویدئو: سیستم پخش ویدئو در تجهیزات اتاق کنفرانس برای پخش فیلم، نمایش فایل ها و پخش تصاویر بلندگو یا ویدئو کنفرانس استفاده می شود.

سیستم صوتی خارجی: سیستم صوتی خارجی یکی از تجهیزات دیگر اتاق های کنفرانس است که صدای بلندگوهای داخلی سیستم کنفرانس برای کل مخاطبان کافی نیست یا نیاز به بازتولید صدای فیلم، موسیقی و ... است. . در سالن کنفرانس به یک سیستم صوتی خارجی نیاز داریم.

ویدئو کنفرانس: یکی دیگر از ابزارهای اتاق کنفرانس، ویدئو کنفرانس است.

مطالب مرتبط: سیستم پیجینگ، سیستم کنفرانس توسعه مهندسی نیکان، قیمت سیستم کنفرانس، سیستم کنفرانس صوتی، میکروفون کنفرانس، قیمت میکروفون کنفرانس، میکروفون میز، میکروفون میز کنفرانس، سیستم صوتی، سیستم میکروفون کنفرانس، تجهیزات اتاق کنفرانس

سالن های کنفرانس مکان هایی هستند. عموماً مدیران و تصمیم گیران سازمان ها، انجمن ها، شرکت ها، دانشگاه ها و سازمان های دولتی جلسات خود را در آنجا برگزار می کنند. هدف از جلسات در آنجا بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری در سطح بالا در مورد مسائل فنی و شخصی است. این سالن ها به عنوان بستری برای برگزاری جلسات همواره جایگاه ویژه ای در سازمان ها دارند. آنچه اهمیت این سالن ها را دو چندان می کند مهارت و تجهیزات مناسب سالن اجتماعات است. امروزه سالن های کنفرانس سبک سنتی خود را کنار گذاشته و به سیستم های دیجیتال و کنترل متمرکز با استفاده از تکنولوژی روز روی آورده اند. فاکتورهای مهمی که در طراحی اتاق جلسه باید در نظر گرفت. این شامل اسناد، کنترل متمرکز، سهولت عملیات و توانایی برقراری ارتباط با سایر نقاط است. بنابراین داشتن سالن کنفرانس مجهز ضروری است. این سالن ها نیازمند تجهیزات مدرن هستند. به این ترتیب تجهیزات اتاق جلسه شامل مواردی از قبیل: میکروفون سیستم کنفرانس مثلا میکروفن رئیس، میکروفون سیستم کنفرانس، میکروفون شرکت کنندگان، منبع تغذیه سیستم کنفرانس می باشد. ، دوربین کنفرانس، ضبط صدا و صدا و تصویر مورد استفاده و همچنین دستگاه های جانبی مانند: بلندگوها، سیستم های گفتار و تصویری و همچنین تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس و صدای کنفرانس بی سیم. معمولا در سالن هایی با ابعاد بزرگ، سیستم کنفرانس به تنهایی نمی تواند به صدای سالن پاسخ دهد، از این دستگاه استفاده می شود. شرکت های زیادی در ایران در زمینه تجهیزات سالن کنفرانس فعالیت می کنند. شرکت آوا سده پژواک یکی از شرکت های پیشرو و برتر در زمینه تجهیزات سالن کنفرانس و نصب سیستم کنفرانس می باشد. برند پرفروش سامی دارای ظرفیت بالایی برای جمع آوری ارتباطات در تجهیزات سالن اجتماعات می باشد، خریداران ارزشمند می توانند با مراجعه به ما اطلاعاتی در مورد این امکانات و تجهیزات پیدا و خریداری کنند.

یکی دیگر از ویژگی های سالن دارای سیستم کنفرانس، امکان ضبط صدا و تصویر ضبط جلسات می باشد. این بدان معناست که هر کنسول و دوربین مدارکی را می توان با اتصال دوربین های روباتیک به سیستم کنفرانس بدون نیاز به فیلمبردار روی بلندگو قرار داد. و تصاویر دوربین و فیلمبرداری هر جلسه باید در پایان آن جلسه پردازش شود. هنگام انتخاب یک سیستم کنفرانس مناسب باید چندین نکته را در نظر گرفت. از جمله: دریافت صحیح صدای گوینده، نوع میز و فاصله کنسول از دهانه اسپیکر، میکروفون چرخشی مناسب، کیفیت قدرت بلندگوی کنسول و منابع صوتی سیستم کنفرانس. . همچنین در محصولات دیجیتال سیستم کنفرانس منابع اضافی مانند بی سیم، قابلیت کنترل دوربین، قابلیت مدیریت نرم افزار، قابلیت رای گیری، نوع طراحی و متریال بدنه حائز اهمیت است. بنابراین، انتخاب سیستم کنفرانس مناسب برای نوع کاربر مورد نیاز برای بودجه هر کنوانسیون مهم است. امروزه سالن های کنفرانس با استفاده از فناوری های روز و امکاناتی مانند استفاده از میکروفون کنفرانس با قابلیت های مختلف، تصویربرداری خودکار، اسناد، کنترل مرکزی تجهیزات اتاق کنفرانس و قابلیت های صوتی و تصویری به سالن های چند منظوره با سیستم های پیشرفته تبدیل شده است. این یک سیستم کنفرانس است و بسته به فضا و دکوراسیون سالن ها و تعداد افراد در جلسات، امکاناتی مانند میکروفن کنفرانس، سیستم صوتی جانبی اتاق کنفرانس، سیستم تصویربرداری اتاق کنفرانس، انتقال و نمایش دارد. تصاویر سالن، سیستم ویدئو کنفرانس، سیستم کنترل مرکزی کنفرانس و مسیرهای کابل را می توان مشخص کرد. آوا سعدی پژاک محصولات برندی با همین کیفیت تولید می کند و این محصولات را در سایت asa-aon قرار می دهد. com توانسته است بهترین سیستم کنفرانس را با توجه به نیاز شما ارائه دهد. و تمامی این محصولات فوق پیشرفته با تسهیلات ویژه یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان وفادار قرار می گیرد.

بخش مهمی از تجهیزات قرار داده شده در سالن را می توان سیستم کنفرانس نامید. یک کنسول جلوی هر فرد با میکروفون کنسول و بلندگو قرار دارد. در تجهیز سالن اجتماعات از برنامه های زیادی استفاده می شود به طوری که یک ماه بعد از استفاده همه آنها یک سالن اجتماعات مجهز و مدرن خواهد بود. با این برنامه ها تمایل به زمان بندی به گونه ای است که کنسول ها در درجه اول قرار بگیرند. اجزای سیستم کنفرانس: کنسول، میکروفون کنفرانس، منبع تغذیه، دوربین سالن کنفرانس، در سیستم کنفرانس تمامی کنسول ها یکسان است. و تنها کنسول رئیس جمهور با داشتن دکمه قطع اتصال اضافی با کنسول های دیگر تفاوت دارد. امروزه سیستم کنفرانس یکی از اصلی ترین و موثرترین ابزار برای تسهیل برگزاری جلسات در ادارات، سازمان ها و دانشگاه های دولتی می باشد. یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در تجهیز سالن کنفرانس حائز اهمیت باشد این است که مشتری بتواند از این ابزار بسیار هوشمند و قابل برنامه ریزی استفاده کند. کیفیت و قیمتش مناسبه این سیستم با جدیدترین نوآوری با کیفیت بالا و باتری لیتیومی ساخته شده و دارای 12 ماه گارانتی می باشد. در این سیستم یک فرستنده می تواند صدها گیرنده را پوشش دهد. صفحه نمایش LCD آن با نور پس زمینه قیمت سیستم کنفرانس بستگی به نوع، متریال و کیفیت آن دارد. قیمت سیستم کنفرانس بستگی به بهترین و معروف ترین شرکت های دنیا دارد و قیمت تمامی اقلام سیستم کنفرانس ایرانی و خارجی متفاوت است. سیستم کنفرانس مجموعه کاملی از تجهیزات صوتی و تصویری است که برای برگزاری کنفرانس ها، جلسات دولتی و کنفرانس ها استفاده می شود. این سیستم کیفیت جلسه و رضایت سخنرانان و مهمانان را تضمین می کند. به همین دلیل در مصرف زمان و انرژی نیز صرفه جویی می شود. تجهیزات سیستم کنفرانس شامل سیستم صوتی، میکروفون، ویدئو کنفرانس، ویدئو پروژکتور و سایر لوازم جانبی مانند هدفون و غیره می باشد. قیمت این سیستم به محصول و کیفیت آن بستگی دارد. و برنامه کنفرانس یکی از موثرترین نوآوری های تجاری در ایران و جهان است. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی، قیمت سیستم کنفرانس هر روز با نسخه های جدید وارد بازار می شود و قیمت آن افزایش می یابد. بنابراین هر چه قیمت بالاتر باشد، گارانتی و پشتیبانی بیشتر می شود. سیستم های کنفرانس آنالوگ و سیستم های کنفرانس دیجیتال نیز قیمت های متفاوتی دارند. سیستم کنفرانس آنالوگ با قابلیت برنامه ریزی نحوه فعال شدن میکروفون توسط منبع تغذیه و قابلیت کنترل صدای میکروفون که با هزینه کم قابل خریداری و نصب می باشد. اما در سیستم دیجیتال تجهیزات پیشرفته تر و قیمت کمی بالاتر می باشد که در این صورت شرکت آوای سده پژواک بهترین تولید کننده این سیستم با کیفیت بالا و پرفروش ترین برند همان می باشد. مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت asa-sama.com کلیه ماشین آلات این سامانه را مشاهده کرده و با آگاهی و اطمینان خرید کنند.

سالن های همایش مراکز اصلی انجام امور علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، ورزشی و غیره هستند. جلساتی که با توجه به تعداد شرکت کنندگان و وسعت سالن نیاز به تجهیزات خاصی دارد. امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال، تجهیزات سالن کنفرانس نیز بسیار بهبود یافته و کیفیت کنفرانس نیز افزایش چشمگیری یافته است.

مهمترین تجهیزات موجود در سالن کنفرانس شامل سیستم های صوتی و تصویری اتوماتیک و انواع میکروفون می باشد. اما برای ارائه جدیدترین تجهیزات مورد استفاده در اتاق های کنفرانس، امکان کنترل مرکزی این تجهیزات نیز در نظر گرفته شده است.

به طور کلی تجهیزات تصویربرداری مورد استفاده در اتاق های کنفرانس شامل دوربین های رباتیک، میکسرهای حرفه ای، ضبط تصاویر زنده، کنترلرهای رباتیک دوربین، سیستم های ردیابی خودکار و ... می باشد. علاوه بر این، سیستم صوتی مورد استفاده در اتاق های کنفرانس اغلب شامل انواع میکسرهای صوتی و پاور میکسر می باشد. ، نوار، دستی، بوم، بی سیم و بی سیم پروژکتورها و دیتا اسکرین ها نیز امروزه در بسیاری از اتاق های کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند که پنل های رومیزی، صفحه نمایش های لمسی حرفه ای و بردهای هوشمند در اتاق های کنفرانس نصب می شوند.

اما اتاق‌های کنفرانس امروزی دارای آسانسورهای خودکار، دوربین‌های تحت شبکه، دستگاه‌های DVR و دوربین‌های مدار بسته هستند که می‌توانند ویدیو را به تلفن‌های همراه منتقل کنند.

سخت افزار دیجیتال و پیشرفته، همه مهم ترین ابزار مورد نیاز برای یک اتاق کنفرانس مدرن و پیشرفته هستند. اما برای تکمیل سالن کنفرانس درجه یک، داشتن دانش و تجربه در زمینه طراحی داخلی این سالن ها و همچنین استفاده از متریال درجه یک برای فضای داخلی ضروری است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.