شیر برقی HUNTER را فعال می کند

۳۶۹ بازديد


شیرهای آبپاش برقی برای کنترل آب و سایر مایعات مورد نیاز است. این محصول در اشکال و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شود. یکی از پیشرفته ترین و محبوب ترین شیرهای برقی شیر برقی هانتر می باشد که ساخت شرکت آمریکایی هانتر بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد.

این شیر برقی به صورت دستی باز و بسته می شود، اما از برق برای قطع و بسته شدن خودکار بدون نیاز به دخالت دست استفاده می کند. یک طرفه شیر برقی دو طرفه و سه طرفه وجود دارد که رایج ترین آنها دو طرفه است.

کاربرد شیر برقی شکارچی

یکی از نمونه های محبوب شیرهای برقی هانتر نوع سه اینچی آن است که کاربردهای مختلفی از جمله اتصال لوله اصلی به لوله های فرعی دارد. داشتن تایمر و کنترلر برای کنترل خودکار باز و بسته شدن این شیر برقی از دیگر کاربردهای آن است. این شیر دارای کنترل اتوماتیک و دستی می باشد.

از آنجایی که یک نوار کوچک شبیه پاپت در بالای شیر برقی هانتر وجود دارد، می توان آن را تنظیم، باز و بسته کرد. هنگام خرید شیر برقی هانتر باید با توجه به کاربرد آن و همچنین لوله هایی که این شیر به آنها وصل می شود، سایز صحیح را انتخاب کنید. شیرهای برقی شکارچی در سیستم های آبیاری بسیار حائز اهمیت هستند و در سایزهای مختلف تولید می شوند.

مشخصات فنی شیر برقی هانتر

این شیر برقی بر اساس نوع، چند اینچ مشخصات خاص خود را دارد، در اینجا به مشخصات الگوی 3 اینچی اشاره می کنیم، البته بدیهی است که برخی مشخصات برای انواع شکارچی مشترک است. شیرهای برقی.

بهترین دبی 570 تا 1135 لیتر در دقیقه است.

داشتن انگیزه مناسب و مناسب برای کار.

قابلیت ارسال آب با حداکثر دمای 66 درجه سانتیگراد.

این شیر دارای ولتاژ 24 و جریان 370 میلی لیتر می باشد.

جنس بدنه آن پلیمری سخت و بادوام است.

دارای پیچ تخلیه هوا.

استفاده از شیرآلات هانتر در پروژه های آبیاری و انتقال آب و بسیاری از مایعات مورد توجه است. سیستم های آبیاری گلخانه، آبیاری چمن و آبیاری هوشمند به خوبی با شیرهای هانتر کار می کنند.

نقش شیرهای محلول هانتر در آبیاری مدرن

اطمینان از شرایط آبیاری هدفمند در سطح زمین های کشاورزی برای دستیابی به تولید با کیفیت بالا ضروری است. این نیاز باعث شده است که در طول سالیان متمادی شاهد توسعه سیستم های نوین آبیاری باشیم. یکی از این ایده ها نحوه مدیریت آب های سطحی در زمین های کشاورزی است. شیر برقی هانتر که یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار در این زمینه است، می تواند جریان کنترلی خاصی را ایجاد کند که کاملاً قابل اعتماد است. شیر برقی هانتر در حال حاضر یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار است. به همین دلیل لازم است تا حد امکان با این محصولات آشنا شوید.

برند هانتر در کدام کشور تولید می شود؟

یادگیری مشخصات فنی و ویژگی های منحصر به فرد شیر برقی هانتر به ما این امکان را می دهد که ابتدا با شرکت هانتر آشنا شویم. هانتر یک شرکت بین المللی آمریکایی است که در سراسر جهان در زمینه تولید تجهیزات آبیاری کشاورزی فعالیت می کند و محصول اصلی هانتر معرفی سیستم های کنترل آبیاری است. Hunter Controller یک نمونه معمولی از این محصولات است. در بین محصولات این برند، گروه بزرگی از شیرآلات آبیاری هانتر از جایگاه ویژه ای برخوردار است، شیرآلات کشاورزی تولیدی برند هانتر با نیاز تامین آب مناطق کشاورزی سازگاری کامل دارد. هانتر شیرهای برقی کشاورزی را در دو مدل PGV و ICV تولید می کند. مدل‌های زیر تا حد امکان کاملاً قابل شناسایی هستند. اما قبل از آن لازم است به اصول کلی عملکرد شیر برقی هانتر اشاره شود.

شیر برقی کشاورزی چگونه کار می کند؟

اصولا شیر برقی کشاورزی در دسته شیرآلات اتوماتیک قرار می گیرد. این شیرها مانند تمام شیرهایی که می شناسیم برای توقف و اتصال جریان سیالاتی مانند آب و هوا طراحی شده اند. اما جریان کنترلی مشابه قطع و وصل سیال از طریق یک سیم پیچ متصل به منبع تغذیه تامین می شود.در تمامی شیرهای برقی وجود جریان الکتریکی باعث عملکرد سیم پیچ و در نتیجه تغییر در سیم پیچ می شود. وضعیت بدنه شیر برقی در این حالت بسته به طرح شیر شاهد قطع یا اتصال جریان سیال هستیم. این ایده یکی از بهترین پیشرفت‌ها برای پیاده‌سازی انواع سیستم‌های اتوماسیون است، البته می‌توان از آن‌ها در ساختمان‌های کشاورزی نیز برای قطع و وصل کردن منبع آب استفاده کرد. با این تفاوت که شیرهای برقی کشاورزی با ویژگی های لازم برای استفاده در مزارع کشاورزی طراحی شده اند. مثلا شیر برقی هانتر که نوعی شیر الکترومکانیکی است. هانتر در تولید شیر برقی هانتر مزیت دارد. ممکن است محصولاتی از این برند در اندازه های مختلف با سطوح ولتاژ متفاوت داشته باشید. https://www.takashpaz.net/%d8%a2%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d9%86/

توضیح مشخصات فنی شیر برقی هانتر

دو نوع کنترل شیر برقی وجود دارد. مدل هایی که سطح جریان سیال را می توان کنترل کرد و مدل هایی که فقط برای سیال بیکار استفاده می شوند. تمامی مدل های تولید شده توسط شیر برقی هانتر از نوع On-Off هستند. در طراحی این شیر آبیاری اتوماتیک از یک سیم پیچ ساده روی شیر بدنه فلزی استفاده شده است. با طراحی، سیم پیچ به سطح ولتاژ خاصی حساس است. این سطح ولتاژ در مدل های مختلف شیر برقی هانتر متفاوت است. به دلیل افزایش سطح ولتاژ و حساسیت سیم پیچ، شیر برقی هانتر جریان سیال را به طور کامل قطع می کند یا کاملا باز می شود.

ویژگی های برتر در طراحی شیر برقی هانتر

هانتر یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع آب برقی می باشد. این برند به دلیل چیدمان تجهیزات کنترلی مختلف برای انواع شیر برقی آب تولید شده از جمله: □ قابلیت کارکرد شیر برقی هانتر با راندمان بالا در مواجهه با جریان کم آب □ قابلیت ایجاد کنترل جریان سیستم توسط نصب رگولاتور شیر برقی هانتر کلید مخصوصی روی بدنه شیر برقی هانتر تعبیه شده است که امکان کنترل دستی دبی جریان در حالت کاملا باز شیر را فراهم می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.