پخش عمده پاور بانک تسکو

۷۹۴ بازديد
لازم به ذکر است یک حالت «Mega Bass» برای این اسپیکر طراحی شده که صدای باس را بسیار بهبود میبخشد؛ در حدی که لرزش اجسام خانه را حس مینمایید. اگر متوجه شدید که یک فرکانس، صدا تولید میکند، موفق شدهاید مشکل صدای سیستم را حل کنید. در شکل معمولی بلندگو های شیپوری IP ، ساختار آن شامل یک درایور فشرده سازی صدا می باشد که از طریق ویبراتور مگنت فلزی، صدا را از طریق دیاگرام فلزی کوچکی در شیپور منتشر می کند. این محصول به تازگی به عنوان اسپیکر برتر در رده زیر 100 دلار از طرف مجله PC World معرفی شده است و محصولی عالی برای ارتقا سیستم صوتی لپ تاپ تا All in one شما میباشد. این اسپیکر با قیمت زیر 100 هزار تومان عرضه می شود و نمیتوان توقع زیادی از این اسپیکر داشت. اما تکسو، تهیه و عرضه بهترین و باکیفیت لوازم جانبی گوشی موبایل را همیشه به عنوان وظیفه و مسئولیت خود دانسته و سعی در ارائه خدمات با بهترین کیفیت و جلب رضایت مشتریان را اولویت خود میداند. برای مثال قاب موبایل یکی از لوازم جانبی گوشی به حساب میآید که باعث مقاومت بیشتر گوشی موبایل میشود.  

گوشی های هوشمند به دلیل استقبال و کاربردی که امروزه در زندگی ما دارد بسیار مورد توجه کمپانی های مطرح تولید کننده لوازم جانبی موبایل قرار گرفته است از این رو انواع اکسسوری برای نگه داری و استفاده از گوشی های هوشمند تولید شده است که به معرفی مهمترین و پر کاربرد ترین لوازم های جانبی میپردازیم . در این مطلب با روش حل برخی مشکلات رایج رایانه آشنا میشویم که منجر به قطع شدن خروجی صدای کامپیوترهای ویندوزی میشوند. با استفاده از ابزار «عیبیابی صدا» (Audio Troubleshooter) میتوانید در طی چند گام به رفع مشکلات صدای سیستم بپردازید. به خاطر داشته باشید که ممکن است برخی مشکلات رایانه پیچیده باشند و شما نتوانید خودتان آنها را رفع کنید. اگر غیر فعال کردن بهینهسازیهای صوتی موجب نشد که صدا بازگردد، آنها را دوباره فعال کنید و روشهای دیگر را برای درست کردن صدای کامپیوتر در ویندوز امتحان کنید. این اسپیکر، به عنوان بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 ، به عنوان کانال صوتی پشتی یک سینمای خانواده قابل استفاده نیست و به دلیل داشتن صدای عالی و ویژگیهای بسیار خوب سنگین و گران است، ولی اگر بودجه خرید کافی دارید و به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 موجود در بازار هستید، برترین انتخاب برای شما محسوب میشود.

در این سری اسپیکرها پخش کننده دی وی دی DVD بصورت یکپارچه در دستگاه و با خروجی HDMI قرار گرفته است. این سیستم چند رسانه ای قابلیت پخش انواع CD و DVD را دارد که بصورت بی سیم با بلوتوث و با سیم USB و HDMI به تلویزیون قابل اتصال است. طراحی این اسپیکر الهام گرفته از باغ صخره ای ژاپن به نام ZEN میباشد و به شکل دو گوی زیبا و براق طراحی شده است. حداکثر فاصله طولی بلندگو های سقفی از یکدیگر در محیط های مستطیلی شکل بین 8 الی 10 متر می باشد. همچنین جهت صدای قوی و بالانس، کانالهای 50W در هر 2 بلندگو قرار داده شده است. در اینجا هر اطلاعاتی را که پیش از خرید اسپیکر نیاز داشتید در اختیار شما قرار دادیم. جدا از کیفیت خوب محصولات از نظر قیمتی نیز این برند توانسته در بازار کالاهایی با قیمت مناسب ارایه کند. در جعبهی این محصول یک ریموت کنترل وجود دارد که میتوان از آن برای کنترل موسیقی استفاده کرد. نورپردازی حرفه ای و افکت های دیجی DJ و فناوری کاراکوئه در سری شیک سونی فضای مهمانی گرمی را برای شما بوجود میآورد که ساعتها شما را سرگرم میکند.

روی Sound کلیک کنید که در ستون سمت چپ در بخش تقریباً بالا قرار دارد. روی زبانه Enhancements کلیک کنید. البته اگر قصد خرید بهترین اسپیکر بلوتوث را دارید و بودجه کمی هم برای آن در نظر گرفتهاید، توصیه میکنیم از خرید برندهای متفرقه خودداری کنید. بهترین برندهای تولید کننده کابل شارژ عبارتند از: آکی، ای دیتا، ریمکس، انکر، روموس، سامسونگ، آنتن، مک دودو، جووی، تسکو و باسئوس. گسترهای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوانها، لپتاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشینهای اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال) از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، فیلیپس، الجی، اچپی، کانن، جی بی ال و … کلکی ها و شارژرهای تلفن های موبایل، تحولات مختلفی در ساخت و طراحی را پشت سر گذاشته است. به عنوان چهارمین روش درست کردن صدای کامپیوتر در ویندوز باید روی منوی استارت راست-کلیک کرده و System را انتخاب کنید تا تنظیمات رایانه برای شما باز شود.

پخش عمده اسپیکر تسکو
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.