چیزهای جدید در مورد بهترین ردیاب خودرو

۶۹۱ بازديد

 

امروزه با توجه به افزایش سرقت خودرو،خرید ردیاب و نصب آن بر روی خودرو از الزامات می باشد.ردیاب خودرو یکی از قوی ترین سیستم های حفاظتی و امنیتی برای ماشین محسوب می شود. سلام خسته نباشید. من سمند دارم و برای ماشینم یک ردیاب خوب می خوام که هم قابلیت ردگیری لحظه ای رو داشته باشه و هم بتونم اطلاعات مسیر هایی که قبلا توسط ماشین طی شده رو ببینم. برای جلوگیری از بروز مشکل در صورت قطع شدن باتری ماشین، پیشنهاد می کنیم از ردیاب پیشرفته خودرو استفاده کنید که به صورت سیم کشی در جایی دور از دسترس سارقان نصب می شود و حتی بدون برق باتری نیز می تواند تا چندین ساعت به کار خود ادامه دهد. این ردیابها بسیار ارزان هستند اما کاربرد امنیتی ندارند و بیشتر برای استفاده های ساده مانند پیک موتوری هایی که نظم در کار برایشان زیاد مهم نیست ، میتوان استفاده کرد . اما حتی دزدگیرهای جدید هم موفق نبودند و به همین خاطر و بهمرور زمان بحث استفاده از ردیاب برای محافظت از خودرو مطرح شد.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/
این محصول با اینکه قیمت مناسبی دارد اما یکی از بهترین ردیاب های خودرو موجود در بازار است. این دستگاه با اندازه کوچک باعث می شود که به راحتی آن را داخل خودرو قرار داده و از دید پنهان شود. ردیاب خودرو یا gps ماشین که به صورت شارژی کار می کند و قبل از استفاده توسط شارژر مخصوص تغذیه می شود که بسته به نوع و عملکرد، ساعت ماندگاری باطری ردیاب ماشین متفاوت است. در نتیجه اطلاعات را دریافت کرده و کار میکنند. در غیر این صورت به سرعت توسط سارق شناسایی شده و از کار خواهد افتاد. دزدگیر تصویری: در این مدل مانیتور کوچکی بر روی ریموت تعبیه شده است که از نوع ال سی دی بوده و تصویر یک خودرو را نشان می دهد که دارای آیکونهای مختلفی بوده و هر کدام سنسورهایی متفاوتی برای قسمتهای مختلف خودرو دارند، که موقع در معرض خطر بودن خودرو و هر قسمت از ماشین که تحریک شود، سنسور مربوط به آن بر روی ریموت نشان داده می شود، به صورت ساده تر بخواهیم بگوییم اگر ضربه احتمالی بر روی خودرو وارد شود علامت روی مانیتور به شکل چکش نشان داده می شود که مبنی بر ضربه وارد شده بر روی ماشین می باشد و سایر موارد که هر کدام نشانگر مخصوصی دارند، که این مورد یکی از مزیتهای قابل توجه در مدل تصویری است که صاحب ماشین از روی علامت هشداری که بر روی ریموت مشاهده می کند متوجه خطر شده و اقدام لازم برای رفع آن را انجام می دهد، همچنین در مدل دزدگیر تصویری قابلیت کنترل از راه دور نیز از مزایای قابل توجهی آن می باشد که فرد به راحتی تا فاصله یک کیلو متر نیز از خطری که ماشین را تهدید می کند مطلع گردیده و ریموت برد کافی و پوشش دهی خوبی برای این فاصله مکانی را دارد و حتی در مکانهای شلوغ نیز می توانید بر اوضاع خودرو نظارت کاملی داشته باشید، از مزایای دیگر می توان آن به قفل کودک، خاموش با روشن کردن ماشین یا روشن نمودن بخاری از راه دور و سایر موارد اشاره کرد. 

جی پی اس هایی که نیاز به سیم کشی دارند معمولا در قسمت هایی از خودرو قرار می گیرند که به راحتی قابل دسترسی نیستند و به هیچ عنوان در دید سارقان قرار نمی گیرند. ردیاب هایی مانند ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3 دارای سایت و اپلیکیشن فارسی می باشند و از این جهت استفاده و بهره مندی از امکانات آن بسیار راحت تر از سایر ردیاب ها می باشد. تقریبا همه ردیاب های خودرو ما به این امکانات مجهز هستند و می توانید بدون هیچ مشکلی به صورت لحظه ای خودرو خود را ردگیری کنید. وظیفه ی اصلی ردیاب خودرو،نشان دادن موقعیت به صورت لحظه ای و دقیق می باشد.ردیاب خودرو دارای انواع مختلف سیمی و آهنرباییی می باشد.ردیاب سیمی از ردیاب آهنربایی قوی تر و دقیق تر می باشد و به همین علت پیشنهاد می شود هنگام خرید ردیاب ماشین نوع سیمی آن را انتخاب کنید. ۲۰ دیدگاه برای “بهترین ردیاب خودرو برای شما کدام است؟ ردیاب آهنربایی خودرو می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا تا مدت ها نیاز به شارژ ندارند و به هیچ عنوان از ماشین جدا نمی شوند. این ردیابها برای خاموش کردن از راه دور محدودیت برد دارند؟ ردیابهای تلتونیکا ( FMB920 ) : این ردیابها کمی بیشتر از سایر ردیابها، مانند ردیابهای آهنربایی، قیمت دارند.
https://radyabeman.com/

چون معمولا مشتریان من دوست دارند که حداقل یک بار با ماشین توی شهر چرخی بزنند برای من مهمه که از محدوده خاصی خارج نشن و اگر ضربه ای به ماشین وارد شد با خبر بشم. همچنین افرادی که میخواهند سالیان سال از این نعمت امنیتی بهرمند شوند ، حتما از مدلهایی که سایت ردیابی اورجینال ارائه میدهند ، استفاده کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یکی از بهترین ردیاب های خودرو موجود در بازار با ما تماس بگیرید. یکی از جدید ترین ردیاب های پیشرفته خودرو مدل ردیاب F150 وایزر می باشد که طراحی و تولید آن در سال 97 به پایان رسیده و در ماه های آغازین سال 98 در اختیار نمایندگی های مجاز این شرکت برای فروش به مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار گرفت است. هر کدام از این ردیاب ها برای کاربر خاصی مناسب هستند که در این مقاله به طور کامل به بررسی آن پرداخته ایم. برنامه تلفن همراه با تمام دستگاه های پشتیبانی IOS و Android سازگار است و رابطی کاربر پسند برای مدیریت و نظارت بر وسیله نقلیه می باشد . شرکت ایمن ردیاب با در نظر گرفتن موارد مذکور، سعی بر آن دارد تا با عرضه ی بهترین و به روز ترین ردیاب خودرو، برند خود را جهانی کرده و صادرات های خود را به کشورهای مختلف دنیا گسترش دهد.
https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.