آبپاش هانتر چیست و چه مزایایی دارد؟

۲۷۹ بازديد


بدون شک آبپاش های سری شکارچی کمک زیادی به صرفه جویی در مصرف آب و خودکارسازی فرآیند آبیاری کرده اند.

این آبپاش ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که مطابق با تمام نیازها و در تنوع بسیار زیادی باشد. گزینه های مختلف این آبپاش ها انجام عملیات آبیاری را برای شما آسان تر می کند. در این مقاله شما را با اسپرینکلر هانتر آشنا می کنیم و گزینه های مختلف آن را بررسی می کنیم. به ما بپیوند.

آبپاش هانتر را بهتر بشناسید

آبپاش شکارچی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین دستگاه ها در آبیاری اتوماتیک می باشد که برای آبیاری فضاهای مختلف از جمله باغ ها، گلخانه ها، چمن ها و فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم این مدل از آبپاش ها دارای طراحی اتوماتیک است که به آن امکان می دهد عملیات آبیاری را به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت انسان با برنامه از پیش تعیین شده انجام دهد.

این سری از آبپاش ها دارای ویژگی های خاص و گسترده ای از جمله قابلیت افزایش یا کاهش میزان آب پاشیده شده، قابلیت تعیین الگوی توزیع آب، دقت، سرعت، ناحیه توزیع نامنظم، قابلیت پنهان سازی زیرزمینی، مقاومت در برابر آب می باشد. در بدترین حالت ممکن است از عمر طولانی بهره مند شوید.

سیستم های اسپرینکلر شکارچی از یک منبع آب از طریق اتصالات یا لوله های مختلف تامین می شود. علاوه بر این، می توانید آبیاری منظم را از طریق تایمرها و الگوهای آبیاری خودکار تنظیم کنید. آبپاش هانتر یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه آبیاری اتوماتیک باغات و چمن ها می باشد که به دلیل عملکرد هوشمند خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همچنین دلیل اینکه مصرف کنندگان به خوبی پاسخ می دهند این است که هانتر اسپرینکلر قیمت مناسبی دارد.

درباره انواع مختلف اسپرینکلر هانتر بیشتر بدانید

اگرچه آبپاش هانتر از نظر ظاهر و طراحی و همچنین عملکرد مشابه هستند، اما جالب است بدانید که نسخه های مختلفی با توجه به انتظارات متفاوت از این دستگاه ها در طول سالیان متمادی طراحی و تولید شده اند. در ادامه به تعدادی از این نسخه ها اشاره می کنیم.

آبپاش دالد (هانتر روتورز)

آبپاش مخفی هانتر برای آبیاری محیط های بزرگ و کوچک که نیاز به شعاع های اسپری متفاوت دارند مناسب است. لازم به ذکر است که لوله های این مدل از آبپاش هانتر در زیر زمین قرار دارند. مکانیسم کار این آبپاش نیز بسیار جالب است. آبپاشی که در زیر زمین قرار می گیرد، زمانی که فشار آب به سر پنهان خود می رسد، به طور خودکار بالا می رود و محیط را آبیاری می کند. با این نوع آبپاش ها می توان شعاع محیط تحت آبیاری را تنظیم کرد. توجه داشته باشید که نصب این آبپاش در زیر زمین به حفظ زیبایی محیط و محافظت از آن در برابر آسیب های فیزیکی کمک می کند.

اسپرینکلر روتاتور MP

آبپاش روتور MP باید به عنوان یک مدل جدید در نظر گرفته شود و جایگزین آبپاش قدیمی شود. توسعه این مدل برای سبز کردن آب بود، اما به مرور زمان برای آبیاری زمین‌های دیگر تغییر یافت. این آبپاش از یک سیستم گردش چند کاناله منحصر به فرد استفاده می کند و می توان انتظار داشت که نسبت به آبپاش ها در مصرف آب صرفه جویی بیشتری داشته باشد. اصل اصلی این مدل از آبپاش هانتر، پاشش آبی است که به طور مداوم و سریع جریان دارد. در این روش آبیاری از خاک ملایمی استفاده می شود و آب به طور یکنواخت پخش می شود.

PS Ultra Sprayer

آبپاش مخفی Ps Ultra Hunter شعاع اسپری کوچکی دارد که آن را گزینه خوبی برای استفاده در مناطق کوچک می کند. این آبپاش به نام آبپاش فضای سبز نیز شناخته می شود و دارای پایه نازکی است. الگوی آبیاری این آبپاش به صورت خطی بوده و آب را به صورت یک لایه پخش می کند و دارای طرح نواری باریک می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که بدنه نازک این دستگاه امکان نصب آسان آن را بر روی زمین فراهم می کند. این مشکل می تواند عمر دستگاه و کارایی آن را نسبت به مدل های دیگر افزایش دهد. با توجه به راندمان بالای این مدل آبپاش هانتر ده ها مدل مختلف تولید و ارسال شده است. همچنین لازم به ذکر است که موارد ذکر شده تنها بهترین مدل ها هستند و نه همه سمپاش های هانتر.

کلمات اخر

آبپاش های فضای باز یک راه حل اساسی و ارزان برای کسانی است که فرصت آبیاری دستی فضای سبز یا چمن خود را ندارند و می خواهند فرآیند آبیاری منطقه به صورت خودکار و در زمان مشخصی انجام شود. این دستگاه دارای گزینه های مختلفی می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. https://www.ghatar.com/215012/%D8%A2%D8%A8%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F/

فروشگاه پمپ ایران عرضه کننده انواع تجهیزات و ابزارآلات مربوط به آبیاری به خصوص هانتر اسپرینکلرز می باشد که با سابقه طولانی خود در این زمینه می تواند شما را در انتخاب و خرید بهترین مدل آبپاش متناسب با نیازتان یاری دهد.بله. خریداران به دلیل تنوع بالای محصولات و استقبال بسیار خوب مشتریان از قیمت اسپرینکلر هانتر در فروشگاه پمپ ایران همواره راضی هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.