چرا شرکت در اردوی علمی مجازی ما نوروز برای هر داوطلب کنکور اجباری است؟؟؟

۶۴۶ بازديد


اردوهای تحصیلی نوروز و عید هر سال در اسفند ماه متمرکز است. شرکت در اردوی عید پژوهی به صورت آنلاین یا حضوری ضروری است زیرا در عید نوروز زمان زیادی وجود دارد، حدود 20 روز مطالعه، هر روز 12 ساعت مطالعه مفید که معادل 240 ساعت است، 40 ساعت را در مدرسه به طور منظم در یک هفته دوره نوروز برابر با 6 هفته یعنی یک ماه و نیم است که فرصت خوبی برای جمع بندی است. بخش خوبی از دروس دوره طلایی خلاصه عید و برنامه های عید را حتما از دست ندهید.

بریم اردوی نوروزی یا نه؟؟؟

اکنون که رنگ و بوی بهار در شهر ظاهر می شود، تبلیغات کمپ های نوروزی ظاهر می شود و خانواده ها نگران می شوند، بنابراین در این مقاله می خواهم در مورد اردوی نوروزی صحبت کنم و اینکه آیا باید در اردوی نوروزی شرکت کنیم، باید برویم یا نه. .

نوروز فرصت بسیار خوبی برای دانش آموزان است تا به لطف فرصت های رایگان و عالی ایجاد شده برای آنها، مهارت های خود را ارتقا دهند. اما لازم نیست داوطلبان در این مدت احساس انزوا کنند. با ایجاد شرایط مناسب در منزل و برنامه ریزی حرفه ای می توانید نتیجه دلخواه را از عید بگیرید.

اردوی نوروزی برای چه کسانی مفید است؟

اردوی نوروزی که هر ساله به سبک های مختلف در شهرستان برگزار می شود و مسابقه ای برای جذب دانش آموز برگزار می شود، آیا هیچ وقت جواب می دهد؟ آیا با شرکت در اردوهای نوروزی می توانم نتیجه بگیرم؟ ببین، 90 درصد داستان تو هستی. اولاً اگر هدف داری و هدفت برایت خیلی خیلی شجاعانه است، هر جا که هستی می توانی به نتیجه برسی، بعضی از دانش آموزان می گویند ما می خوابیم، به یک مهمانی خانوادگی می رویم، برای ما مهمانی می گیریم، هزاران مورد دیگر. دلایل . اگر خانواده شما واقعاً در طول تعطیلات نمی توانند شرایط استاندارد آموزشی را داشته باشند، بله اردوی نوروزی بسیار مفید است، اما اردوی نوروزی خوب چیست و در کدام اردوگاه نوروزی شرکت کنیم؟

نتایج اردوی نوروزی در کنکور سراسری

جمع بندی دروس و چندین بار مرور هر موضوع، سطح مهارت افراد را بهبود می بخشد. اما چه مناسبتی بهتر از پایان عید که دانش آموزی مطالب عقب افتاده را جمع آوری می کند و کلاس های فراموش شده را چک می کند؟ بهترین راه درس خواندن در عید است.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور نشان داد که جهش درصدی و نمرات در ایام نوروز اتفاق افتاده است. بسیاری از دانش آموزانی که با آنها صحبت کردم در سال تحصیلی نبودند و در بسیاری از دروس عقب بودند. اما با برنامه ریزی دقیق و حرفه ای در ایام تعطیلات امتحانات جامع فروردین را به خوبی پشت سر گذاشتند. بنابراین مطالعه در نوروز می تواند عملکرد تحصیلی شما را 40 تا 60 درصد افزایش دهد که برای ماه های آخر سال تحصیلی عالی است.

10 دلیل برای شرکت در یک اردوی واقعی نوروزی ضروری است.

کمبود خواب به دلیل زمان سپری شده در کمپ

ایجاد یک محیط آموزشی خوب در خانه

حضور نداشتن در کلاسی با چند ده دانش آموز

از عوامل حواس پرتی، از جمله معلمان کمپ خودداری کنید

امکان ایجاد فضایی شاد برای مطالعه (تحصیل بدون خستگی)

پتانسیل تنوع در پژوهش

صرفه جویی در زمان سفر

عدم محرومیت از غذاهای مورد علاقه

در حین مطالعه از معاشرت با دوستان خودداری کنید

ایجاد آزادی عمل در حین اجرای برنامه

بخشی از یک اردوی تولد واقعی نوروزی

برنامه ریزی دقیق و مستند: اردوی نوروزی باید ابتدا با توجه به عملکرد شما یک برنامه دقیق و حساب شده به شما بدهد. برخی از موسسات به دروغ گزارش می دهند که فصل نوروز از نظر گروه مشاوره زمان اصلی تمرکز است. ما کاملا در اشتباهیم. در ایام نوروز باید در سه سطح کار کنید، به خصوص دروس اصلی و برنامه ریزی شما بر اساس گزارش دقیق همه دروس و آزمون های باقیمانده یعنی گزارش کامل و نقشه راه کامل است. موضوعات فرعی برنامه ریزی یک اردوی آموزشی نوروزی باید حداقل 5-3 ساعت از مشاور گرفته شود، نمی توان برنامه ریزی دقیق اردوی نوروزی را توصیه کرد.

نظارت و تحلیل آموزشی: یکی از مشکلات بسیاری از اردوهای نوروزی، تعداد زیاد دانش آموزان درگیر است که زمان زیادی برای نظارت و حمایت باقی نمی گذارد. بنابراین می توانید روند مطالعات و یادگیری خود را به درستی بررسی کنید و مشاور مسیر شما را به طور کامل بررسی می کند.

برای بیان خلاصه: دوره نوروزی و اردوی آموزشی نوروزی به طور خلاصه یادتان باشد از خلاصه ای که نوشته اید استفاده کنید تا بعد از عید از کاری که انجام داده اید راضی باشید. .

آزمون طبقه بندی: مدرس باید برنامه شما را بداند و بداند در چه تاریخی کتاب را تمام می کنید، سپس از شما تست می گیرد و نتایج آزمون را به صورت کیفی و کمی تجزیه و تحلیل می کند و نقاط ضعف و قوت شما را شناسایی می کند. واحد پایایی را دوباره در روزهای آینده مطالعه کنید.

بدون تبلیغات: برخی موسسات آموزشی با تبلیغ خلاصه دوره های شما را جمع آوری می کنند و برای هر مبحث 1 تا 3 قطعه مطالعه دارند. آیا می توان فصل زندگی سخت را در 3 قسمت برای اولین بار مطالعه کرد؟ آیا امکان یادگیری تمامی مباحث دوره 3 در 10 روز وجود دارد؟ برنامه های به اصطلاح اجباری شبانی ممنوع!!!! برنامه ریزی دوره جمع بندی باید بر اساس اصول خودش صورت گیرد.

اراده و انگیزه بیشتر: ده روز پیاپی مثل ربات درس خواندن کار سختی است، شما واقعاً باید مانند یک جنگجو باشید تا بتوانید درست مطالعه کنید، بنابراین یک مشاور خوب و یک اردوی نوروزی خوب شما را قوی تر می کند. با توجه به روحیه و انگیزه کافی برای مطالعه خواهد داد.


همه دنبال یه کمپ شخصی میگردن!!!

هر زمان که نام رشته تحصیلی نوروزی آمد. اردوهای شخصی صدها نفر به ذهن متبادر می شود. و همه خانواده ها به دنبال اردوهای تابستانی حضوری هستند.

در این اردوها داوطلب خسته و بی خواب است و بعد از اردو طبق تحقیقات ما دیگر تمایلی به مطالعه در منزل ندارد و کیفیت مطالعه در منزل کاهش می یابد.

اردیبهشت و خرداد مهم ترین ماه های تحصیل دانش آموزانی است که علاوه بر خستگی و کم خوابی، آموزش با کیفیتی در خانه ندارند.

راه حل چیست؟

راهکار برای حل این مشکل چیست؟ باید روی عادات مطالعه داوطلبان کار کنیم تا حتی در ایام عید بتوانند در خانه درس بخوانند و همین روند را تا پایان سال تحصیلی ادامه دهند.

متقاضیان باید یاد بگیرند که در هر شرایطی کیفیت و کارایی تحصیل خود را بهبود بخشند، در غیر این صورت هر کسی می تواند در شرایط ایده آل تحصیل کند. بنابراین، یک بوت کمپ مجازی و خارج از دانشگاه به شدت توصیه می شود.


در کدام اردوها شرکت نکنم؟

مکان های شلوغ: اگر برای اردوهایی با تعداد زیادی دانش آموز ثبت نام کرده اید، فوراً آن را لغو کنید. تعداد بیش از حد دانش آموزان تمرکز شما را از بین می برد و اگر مشاور 70 دانش آموز را مدیریت کند، نمی توانید روی خود تمرکز کنید. در عین حال.البته یک هفتادم وقت ایشان به شما اختصاص می یابد پس توصیه می کنم در این اردوها تحصیل نکنید.

جلسات و جلسات انگیزشی: شما شجاع هستید، حرفه ای هستید، حرفه ای در جلسات گروهی شرکت نمی کنید، زیرا هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، هدر دادن 4 تا 6 قسمت از مطالعه خود در جلسات در طول اردو خطرناک است. در حالی که و شما را به مبارزه برگرداند.

استرس شکستن قوانین: متأسفانه، بسیاری از بوت کمپ ها قوانینی دارند که باعث استرس شما می شود. شما به محیطی پر از آرامش و شادی نیاز دارید. یک محیط خشک و پر استرس بر کیفیت مطالعات شما تأثیر می گذارد.

راه حل دانش آموزی: خیلی اشتباه است، چگونه فردی که تا سال گذشته در جایگاه شما بود، حتی اگر عنوان خوبی داشته باشد، توانست سمت معلمی شما را بر عهده بگیرد؟

ساعات طولانی و طاقت فرسا مطالعه یا انتظار در صف غذا: در جلسات توجیهی مهم مانند اردوی نوروزی، باید به برنامه های مشخصی پایبند باشید. شرکت در بوت کمپ مستلزم بیدار شدن خیلی زود در صبح است که چرخه خواب را ایجاد می کند. شما گیج شده اید، زمانی که صرف رفت و آمد می کنید می تواند به افزایش خواب شما کمک کند. علاوه بر این، اگر درگیر نظم و چیدمان فعالیت‌ها شوید، وقت خود را تلف می‌کنید یا برای صبحانه یا ناهار باید مدت زیادی در صف بمانید، اگر می‌توانید از غذا در خانه لذت ببرید یا غذای مناسبی وجود ندارد. مکانی برای استراحت در بعد از ظهر، و زمان در بعد از ظهر عملا بی فایده است.

برنامه ریزی توسط مشاوران و مشاوران بی تجربه: متأسفانه بسیاری از موسسات به دلیل تعداد زیاد دانشجویان ثبت نام شده، مشاوران ارشد و مدیران برنامه کافی برای کمک به برنامه ریزی ندارند. یا اصلاً در قوانین کار گنجانده نشده است و به اندازه کافی برای برنامه ریزی برای یک دوره زمانی وجود ندارد. زمان یک طبقه بندی بسیار مهم در دست افراد تازه کار با الگوهای از پیش تعیین شده است و اصلا شخصی سازی نمی شود، پس بسیار مراقب باشید. برنامه ریزی طرح کلی عید حداقل 3-5 ساعت طول می کشد، زیرا همه موضوعات نیاز به بحث دارند. در مورد شما صحبت شده و گزارش کاملی از شما دریافت خواهد شد، لطفا جدی بگیرید.

صف طولانی دستشویی: شاید باورتان نشود اما چندین بار دیده ام که دانش آموزان از ساعات حضور در کمپ لذت نمی برند زیرا باید در صف طولانی دستشویی منتظر بمانند و این برای دانش آموزان کنکور فاجعه است.

رعایت نکردن نظافت و بهداشت توسط افراد دیگر: این ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما در طول امتحان نهایی، داوطلب به جای تمرکز بر مطالعه و ارتقای کیفیت یادگیری و پاسخگویی، باید با این عوارض دست و پنجه نرم کند. که متأسفانه در اردوهای گروهی وجود دارد، بنابراین در صورت وجود شرایط زیر مطالعه در منزل را توصیه می کنم.

در کریسمس چه موقعیت هایی را در خانه مطالعه کنیم؟

با توجه به مشکلات فراوانی که در اردوهای نوروزی موسسات مختلف وجود دارد، توصیه می کنم اگر شرایط مطالعه در منزل را دارید، در منزل درس بخوانید تا به کارهای جانبی نپردازید. اما سوال بسیاری از داوطلبان کنکور این است که آیا درس خواندن در خانه جواب می دهد؟ پاسخ ما این است که بله، اگر یک راهنما و مشاور قوی در کنار خود داشته باشید، بله این کار را انجام خواهد داد.

چه دروسی در اردوی نوروزی مهم است؟

البته خلاصه کردن تمام دروس در نوروز کار بیهوده ای است، زیرا در زمان جمع بندی باید راه درست را طی کرد و به نتیجه خوبی رسید. در هر درس دروس باید اولویت بندی شوند و زمان کافی برای هر درس در نظر گرفته شود.

ترجیح تحصیل برای هر دانشجو متفاوت است، اما برنامه شما باید شامل دروس شاخص به طور دقیق باشد، زیرا مهندسی به ما دروس شاخص نیاز دارد، اما جدا از این مشکل و اهمیت دروس شاخص، دروسی وجود دارند که هنوز مطالعه نشده اند، در اولویت قرار دارد و بسیاری از آنها موضوعات مهم و سوال برانگیزی را مطرح کرده اند.

چه ویژگی های محیطی را در نوروز باید آموخت؟

هدف اصلی اردوی نوروزی حضوری ایجاد محیطی مساعد برای یادگیری است که معمولاً به دلیل اعداد و ارقام باعث عدم تمرکز می شود، اما اگر می خواهید در اردوی نوروزی ما به صورت آنلاین و مجازی شرکت کنید، باید به شما بگویم که محیط یادگیری شما بسیار مهم است و بسیاری موارد دیگر از جمله استانداردهایی که باید رعایت کنید عبارتند از:

ابتدا، اگر میز شما رو به در یا پنجره است، محل آن را تغییر دهید و میز خود را در مقابل یک دیوار سفید قرار دهید.

سپس محیط اتاق شما باید عاری از هرگونه تجهیزات باشد، یعنی روی میز و کنار میز چیزی نباشد، حتی کتاب درسی یا خلاصه دیگری که زیر آن می چسبانید. فرمت برچسب، فقط کتاب و بروشور در مورد واحد میخوای درس بخونی باید دستت را به کنی کنی.

اگر نور اتاق شما دو رنگ باشد بهتر است و در رختخواب مطالعه نکنید یا روی چهار دست و پا بنشینید.

دمای اتاق باید حدود 25 درجه باشد و باید در جایی که فرصت تبادل هوا وجود دارد مطالعه کنید، باید در اتاق پنجره دار مطالعه کنید، زیرا اگر اکسیژن هوا کاهش یابد در خواب خواهید رفت. و دچار سردرد شوید.

هنگام مطالعه چیزی نخورید، تمرکز شما را کاهش می دهد.

جایی که درس می خوانید نباید سکوت کامل باشد، سر و صدا نباشد، در هر محیطی حداقل سر و صدا وجود دارد، حتی در حوزه کنکور.



مراجعه به صفحه مقاله: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.